۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۵۳۳۱۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

بزرگداشت ایام الله دهه فجر عمل به دستورات الهی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت عمل به دستورات الهی است؛ این ایام باید زنده نگه داشته شده و به نسل آینده نیز منتقل شود.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر در مصلا ارومیه اظهار کرذ: خداوند در قران کریم در رابطه با ایام الله، که قدرت و تدبیر خود را در این روزها ظاهر کرده، تاکید کرده و فرمودند این روزها را به دیگران یادآور شوید.

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق ایام الله، دهه فجر و انقلاب اسلامی است که ملت توانستند حکومت ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی را ساقط کرده و حکومت اسلامی را با رهبری امام خمینی تشکیل دهند.

امام جمعه ارومیه افزود: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت عمل به دستورات الهی است؛ این ایام باید زنده نگه داشته شده و به نسل آینده نیز منتقل شود.

مراسم بزرگداشت 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه فجر با سخنرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور استاندار، مسؤولان، روحانیان و اقشار مختلف مردم و با پخش تصاویر ورود امام خمینی(ره) و اجرای زنده سرود خمینی ای امام (ره) از سوی دانش آموزان امروز در مصلای ارومیه برگزار شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات