۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۵۳۴۵۴
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حکومت اسلامی نتیجه رشادت های مسلمانان از صدر اسلام تا کنون بوده است

آیت الله طه محمدی گفت: نه تنها شهدای انقلاب اسلامی بلکه تمامی فعالیت های مسلمانان از صدر اسلام تا کنون برای رسیدن به حکومت اسلامی است.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیان داشت: همه ما به ویژه نسل جوان باید با تاریخ ایران و انقلاب آشنا باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران به سبب مبارزه با طاغوت و ظلم های رژیم پهلوی از سال ۴۲ تا زمان شکل گیری انقلاب از سوی حکومت شکنجه می شدند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به جنایات رژیم منحوس پهلوی اظهار داشت: شاه در ۱۷ شهریور ۵۷ در میدان ژاله تهران چه جنایت بزرگی انجام داد و حتی تعداد زیادی از شهدا را به خانواده هایشان تحویل نداد.

وی در ادامه افزود: نه تنها شهدای انقلاب اسلامی بلکه تمامی فعالیت های مسلمانان از صدر اسلام تا کنون برای رسیدن به حکومت اسلامی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به آیه ۱۵۹ سوره آل عمران ابراز داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید رحمت الهی شامل همه انسان ها است و همه باید بدانند که دین اسلام دین رحمت است.

وی در ادامه افزود: دین اسلام دین رحمت است و اگر رحمت در جامعه رواج پیدا کند همه مشکلات از بین خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: مسلمان واقعی کسی است که به فکر جامعه و مشکلات جامعه خود باشد، اینکه ما اسم مسلمان شیعه را بر روی خود بگذاریم و در مشکلات جامعه خود هیچ تاثیری نداشته باشیم به اسلام واقعی نرسیده ایم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مساله طلاق دامن گیر جامعه اسلامی شده است و باید مسلمانان برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشند، تاسیس موسسه خیران صیانت از خانواده  در همدان یک فعالیت مهم و خوب به شمار می رود./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات