۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۵۳۶۷۳
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان به جای شعاردادن مشکلات مردم را حل کنند

نماینده مجلس خبرگان با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم دغدغه اصلی مسؤولان باشد، گفت: مسؤولان باید به جای پرداختن به مسائلی که بیشتر جنبه شعاری دارد، مشکلات مردم را حل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری
حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه پاسخ دادن به دشمنان نباید مانع حل مشکلات مردم شود، اظهار داشت: بهترین پاسخ در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان حل مشکلات اقتصادی مردم است.

وی با بیان اینکه ریشه‌یابی و حل مشکلات اقتصادی مردم بهترین وسیله برای ناامیدی دشمنان است، افزود: امروز دشمنان با برجسته کردن مشکلات اقتصادی کشور در پی دلسرد کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند و در این میان منافاتی بین دادن پاسخ به دشمنان و حل مشکلات مردم جامعه وجود ندارد.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به انتقاد برخی از افراد که می‌گویند مسؤولان چرا به فرمایشات رهبری توجه نمی‌کنند، اذعان داشت: شاید مسؤولان جدیت لازم در حل مشکلات جامعه را ندارند وگرنه نمی‌توان به طور قطعی گفت که مسؤولان به فرمایشات رهبری عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات رهبری همان مطالبات مردم است، تصریح کرد: وقتی رهبری سال های اخیر را با عناوین مختلف اقتصادی نام نهاده‌اند یعنی اینکه توجه به مسأله معیشت و اقتصاد مردم در اولویت قرار دارد و مسؤولان باید نسبت به رسیدگی به آنها توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شبستری با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مسؤولان باشد، تأکید کرد: مسؤولان باید به جای پرداختن به مسائلی که بیشتر جنبه شعاری دارد، دردها و مسائلی که امروزه مردم نسبت به آنها گله مند هستند را در صدر امور قرار دهند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حضوری چشمگیر داشتند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه دلیل بر نبود مشکل در جامعه نیست بلکه اکثر مردم نسبت به اینکه به مشکلاتشان توجه نمی‌شود گله مند بوده و از دولت و مسؤولان پیگیری مطالباتشان را درخواست دارند./936/پ203/ب1

ارسال نظرات