۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۷۷۱
تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی بابل:

سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی حضور همیشه در صحنه مردم است

حجت الاسلام فلاح انقلاب اسلامی را انقلاب اکبر در میان دیگر انقلاب ها بیان کرد و گفت: نقش مهم مردم در شکل گیری انقلاب و حضور مداوم آن ها عامل تعیین کننده و حفظ کننده انقلاب است و مسؤولان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.
مراسم دهه فجر در مدرسه امام حسن بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسن فلاح، مسؤول مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان بابل شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر در جمع طلاب و روحانیان در این مدرسه، انقلاب اسلامی را معجزه قرن بیان کرد و گفت: تحقق انقلاب اسلامی در پرتو دین و با دستان پرتوان ملت پیشرو و انقلابی ایران در سایه اعتقاد و تبعیت از مرجعیت تقلید شکل گرفت.

وی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی سه عنصر مهم دین باوری، مردمی بودن و ولایی بودن است و تداوم معجزه آسای انقلاب نیز در سایه این سه عنصر مهم به دست می آید.

استاد حوزه و دانشگاه با مقایسه میان انقلاب اسلامی و انقلاب فرانسه، تصریح کرد: دستاوردهای ملی و بین المللی انقلاب اسلامی ایران به خوبی ثابت می کند که اگر انقلاب فرانسه ، انقلاب کبیر نام گرفت یقینا انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اکبر است.

وی تاکید کرد: با آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، شکوفایی این ثمره ارزشمند در داخل و خارج کشور، حمایت گسترده مردم، همت بلند و خدمات صادقانه مسؤولان و جهاد علمی اندیشمندان و عالمان این دیار طلب می کند.

حجت الاسلام فلاح نقش مهم مردم را در شکل گیری انقلاب و حضور مداوم آن ها را عامل تعیین کننده و حفظ کننده انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: مردم در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و با داشتن این سرمایه بی نظیر در سطح جهان، از مسؤولان و نخبگان جامعه برای تحقق آرمان های انقلاب انتظار بیشتری می رود.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بابل به توطئه های بزرگ و بی نظیر قدرت های استکباری علیه انقلاب اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: نگاه منصفانه به دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ثابت می کند که این انقلاب مبارک در نوع خود بی نظیر و دستاوردهای آن شگفت انگیز است زیرا باعث شد که به اعتراف دوست و دشمن، ایران در منطقه به یک قدرت برتر مبدل شود.

وی افزود: تمام قدرتهای بزرگ در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کردند و با همه توان برای سرنگویی آن برنامه ریزی گسترده ای را انجام دادند، اما با درایت و هدایت های ولایت فقیه این طرح ها به شکست انجامید.

استاد حوزه و دانشگاه توجه بیشتر مسؤولان برای رفع مشکلات مردم را یادآور شد و گفت: توجه بیشتر به مردم، مقابله جدی تر با سه معضل فقر، فساد و تبعیض و اهتمام بیشتر مسئولان به رونق اقتصادی وظیفه اساسی و مهم برای آن ها در قبال نعمت انقلاب است.

حجت الاسلام دکتر فلاح ادامه داد: اشتغال پایدار و رفع تورم تضمین کننده انقلاب مبارک و نظام مقدس اسلامی است و باعث می شود تمامی نقشه های خائنانه دشمنان داخلی و خارجی ملت، نقش بر آب شود.

وی افزود: انتظار ما از مسؤولان جدی گرفتن هشدارهای مقام معظم رهبری و نگرانی های قاطبه مردم از برخی ضعف ها در کشور است و مسؤولان حمایت های مردم از اصل نظام را که صرفا به عنوان یک تکلیف دینی و در راستای تبعیت از مقام ولایت و مرجعیت دینی است، دائمی نپندارند./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات