۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۴۱۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل:

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج بصیرت ملت ایران است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با دعوت پرشور آحاد ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: ملت ایران همانند چهار دهه گذشته با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصیرت و هوشیاری خود را به رخ دشمنان خواهد کشید.
محمد جانی روشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدجانی روشن، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در منطقه حکیم آباد با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی از متن دین برخاست و با محتوای دینی پایه های حکومت شاهنشاهی و طاغوت را در هم شکست ومعادله های سیاسی جهان معاصر را بر هم زد.

وی افزود: ظهور امام راحل در این عصر و روشنگری آن امام، یادآور هدایت های پیامبران بزرگ الهی بود و جایگاه روحانیت و مرجعیت را به عنوان جانشینان پیامبران و امامان نشان داد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل انقلاب اسلامی را تنها حکومت زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) بیان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب جهانی مستضعفان علیه طاغوت، استبداد و ظلم است و وعده الهی را برای حاکم کردن مستعضفان تحقق بخشید.

وی جمهوریت با محتوای دینی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: حکومتی بر مبنای یک روش مدرن و جدید مردسالارانه و با محتوای دینی که در راس آن ولایت فقیه قرار می گیرد، یک ایده جذاب به ویژه برای قاطبه مسلمانان در جهان است.

حجت الاسلام جانی روشن به توطئه های زیاد علیه انقلاب در طول 4 دهه گذشته اشاره و تصریح کرد: حمایت همه جانبه از گروهک های تروریستی و مخالفان جمهوری اسلامی، فشارهای سیاسی در عرصه بین الملل، تحریک صدام برای جنگ بزرگ 8 ساله علیه ملت ایران، تحریم های ظالمانه اقتصادی و صدهای توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی از جنایت های استکبار و در راس آن آمریکا برای نابود کردن انقلاب اسلامی ایران بود.

وی تاکید کرد: در سایه هدایت های ولایت فقیه و حضور پرشور مردم و پیوند آن ها با انقلاب اسلامی، بال های انقلاب اسلامی گسترده شده و پهنای منطقه را در بر گرفته است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل هسته های مقاومت در کشورهای مختلف را یک دستاورد بزرگ برای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به با نفوذترین قدرت منطقه تبدیل شده است و امروز در کنار پیشرفت های شگرف در عرصه های نظامی در بسیاری از عرصه های علمی در میان ده کشور برتر دنیا قرار داریم.

وی ادامه داد: تمام این پیشرفتها، درحالی بود که در کنار 8 سال جنگ ویرانگر و تحریم های شدید، شاهد کاهش یک سومی قیمت نفت و افزایش تقریبی سه برابری نسبت به دوران قبل از انقلاب بودیم.

حجت الاسلام جانی روشن خاطرنشان کرد: در سایه هدایت های رکن رکین انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه همچنان آب حیات از مجرای برکت های انقلاب اسلامی نثار ملت ایران و دیگر کشورهای محور مقاومت منطقه می شود و ما در آستانه جشن آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی با اشاره به فروپاشی نظام کمونیستی شوروی بنا به پیش بینی امام راحل، اظهار داشت: ملت ایران در سایه مقاومت و ایستادگی بر اصول و ارزش های والای انقلاب، منتظر شنیدن طنین فروپاشی شیطان بزرگ و نابودی کامل غده سرطانی و رژیم جعلی صهیونیستی است تا جشن آزادی قدس عزیز را بنا به پیش بینی امام خامنه ای قبل از دهه فجر 1419 جشن بگیرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با دعوت پرشور آحاد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: ملت ایران همانند چهار دهه گذشته با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال بصیرت و هوشیاری خود را به رخ دشمنان خواهد کشید./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات