۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۵۴۴۹۳
مدیر حوزه علمیه خراسان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب یأس دشمنان و دوام نظام اسلامی می شود

مدیر حوزه علمیه خراسان با صدور پیامی از امت خداجوی ایران اسلامی خواست تا با حضور پر شورتر از گذشته در راهپیمایی يوم الله ۲۲ بهمن بر یأس دشمنان و دوام نظام مقدس اسلامی بیفزایند.
مدیر حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان با صدور پیامی از امت خداجوی ایران اسلامی خواست تا با حضور پر شورتر از گذشته در راهپیمایی يوم الله ۲۲ بهمن بر یأس دشمنان و دوام نظام مقدس اسلامی بیفزایند.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به شرح زیر است:

يوم الله 22 بهمن طلوع فجر انقلاب اسلامی و يادمان حماسه پيروزي، روز استحكام پايه‌هاي انقلاب، روز تجديد ميثاق با آرمانهاي حضرت امام (ره)، روز بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز اداي احترام به مقام شامخ شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب و حفظ و صیانت از دستاوردهاي آن، مشاركت داشته‌اند.

انقلابی که براساس محاسبات عادی و مادی محال اندیشیده می‌شد، بر مبنای دین و ایمان مردم، به پیروزی رسید تا همه بدانند اسلام اصيل و انقلابی راه عبور از همه بحران هاست. امام خمینی پرچمدار نهضت اسلامی، بصیرت مردم را بر انگیخت تا مردمی‌ترین انقلاب را در جهان به پیروزی برساند و این آغاز نقطه تقابل کفر جهانی با امت اسلامی و تزلزل کاخ ستم استکبار شد.

به همين دليل مدت هاست  فریاد جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آنها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا داشت اما بدون شک گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در لبنان ، فلسطين ، یمن، عراق، بحرین و سوریه نور افشانی می‌کند.

و امروز نیز در شرایطی که جبهه دشمن بویژه آمریکای حیله‌گر و دغل باز در صدد است با همراهی برخی مرعوبان داخلی با بزک کردن چهره خود و عملیاتی ساختن راهبرد «نفوذ» با سناریوهای مختلف در حصار اراده و تصمیمات کشور رخنه وارد کند، برآحاد ملت و مسئولین کشور واجب است تا با هوشیاری و هوشمندی به رسالت خطیر تاریخی و انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ عمل کرده و دشمن قدار را در این صحنه مأیوس کنند.

و اینک حضور ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن، پس از گذشت 39 سال از حماسه غرور آفرين  و افتخار آمیز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرائطی که دشمنان ایران از هیچ تلاشی برای انحراف انقلاب فروگذار نمی کنند، نشان اقتدار ایران اسلامی و تجدید پیمان آحاد ملت با رهبر فرزانه نظام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) خواهد بود.

حوزه علمیه خراسان اعتقاد دارد حضور گسترده مردم در راهپیمایی22 بهمن پاي فشاري بر ادامه راه عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده و بدین سان در سی و نهمین سالروز فجر پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی جهت شرکت در این راهپیمایی غرور آفرین، همگام با آنان در این حركت با شكوه و عظيم مردمي  شرکت کرده و همراه با آنان  با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح او، حضرت آیت‌الله العظمی امام  خامنه‌ای ( مدظله العالي ) تجدید عهد خواهد کرد.»/934/د103/ب

مدیریت حوزه علمیه خراسان

ارسال نظرات