۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۵۴۵۲۷
رییس ستاد دهه فجر خوزستان خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۳۰ نقطه

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه همه مسلمانان جهان از ثمرات معنوی، فرهنگی و سیاسی انقلاب بهره مند می شوند، گفت: اهمیت حضور جامعه در جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی در حد یک فریضه الهی و یا به تعبیر رهبری یک عمل صالح مخلصا لوجه الله قلمداد می شود.
برگزاری نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجرخوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با زعامت رهبر معظم انقلاب را فردا برگزار می کنیم، خاطرنشان شد: کلام و سخن رهبری امروزه در جهان اثرگذار است و دشمنان روی تهدیدها و مواضع سیاسی شان حساب ویژه ای باز می کنند.

رییس ستاد دهه فجرخوزستان با بیان اینکه امروزه ایران کانون اعتماد مسلمانان و آزادی خواهان جهان است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروزه به خورشیدی تبدیل شده که جهان از نور معنویت، آزادی، استقلال و مبارزه با طاغوت و ظلم و فساد بهره می برد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مصداق آیه «اصلها ثابت و فرعها فی السماء» است، عنوان کرد: به اذن الهی همه مسلمانان جهان از ثمرات معنوی، فرهنگی و سیاسی، آزادی، ظلم ستیزی و برائت از مشرکان انقلاب اسلامی بهره مند می شوند.

این مقام مسؤول چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را رویداد جدیدی برای ملت ایران ارزیابی کرد و گفت: ملت ایران اکنون به دیده حرکت کامل بالغ به انقلاب اسلامی نگاه کند و جشن و راهپیمایی برای شکرانه آن؛ امسال از شکوه، عظمت، معرفت، محتوا، شور و شعور و حضور چشمگیرتری برخوردار شود.

حجت الاسلام سپهر افزود: با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر متفاوت بودن راهپیمایی 22 بهمن امسال در مقایسه با سال های گذشته باید گفت این سخن تکلیف آحاد جامعه، پدران و مادران به عنوان کانون خانواده، علما و فضلا، احزاب و جریان های سیاسی را سنگین تر و دینی تر و انقلابی تر کرده است.

وی بیان داشت: اهمیت حضور جامعه در جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی در حد یک فریضه الهی و یا به تعبیر رهبری یک عمل صالح مخلصا لوجه الله قلمداد می شود و امیدوارم که ملت ایران با توجه به بلوغ سیاسی، بصیرت سیاسی و دشمن شناسی فوق العاده اش؛ 22 بهمن متفاوتی را از لحاظ شور و شعور و حضور رقم بزند.

رییس ستاد دهه فجرخوزستان با بیان اینکه سال گذشته خوزستان در یوم الله 22 بهمن ماه از لحاظ کمی و محتوایی برترین استان شناخته شد، تصریح کرد: راهپیمایی امسال ساعت 9:30 از میدان مولوی به سوی پل شهید علم الهدی و از آنجا به سوی خیابان فارسی تا چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت و در طول این مسیر 39 غرفه از سوی سپاه پاسداران، بنیاد شهید، شهرداری، کانون های پرورش فکری، دانشگاه ها و صنایع مختلف تدارک دیده شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه گروه سرود هزار و ۳۵۷ نفره آموزش و پرورش، و برنامه های طنز و تئاترهای خیابانی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری برگزار می شود، خاطرنشان شد: از آنجا که آغاز مسیر راهپیمایی میدان مولوی است؛ از مردم انتظار داریم تا در نقطه حرکت حضور یابند و در مسیر راهپیمایی و جلوی جایگاه تجمع نکنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه سخنران مراسم فردا در اهواز سردار سلامی است، گفت: بیش از 300 هزار پوستر و پرچم در سراسر استان توزیع شده چنانچه بیش از 25 هزار برنامه فرهنگی و هنری و ادبی، نمایشگاه و کنگره های شعری و ادبی از سوی کمیته های شهری و روستایی ساماندهی و اجرا شد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه در دهه فجر بیش از 450 پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: در بیش از 130 نقطه استان؛ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برگزار می شود که در مقایسه با سال گذشته مراکز راهپیمایی 20درصد افزایش یافته اند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات