۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۵۴۶۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرانه نعمت انقلاب است

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوند عمیق خود با انقلاب و ولایت فقیه را نشان می دهند، گفت: شکرانه نعمت بزرگ انقلاب حضور پرشور همه آحاد ملت ایران در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن است.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امشب در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر امیرکلا، پیروزی انقلاب اسلامی را احیای ارزش های دین بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه بی بدیل قرن است که بعد از دوران پیامبر گرامی اسلام(ص) با پرچمداری فرزندی از تبار آن پیامبر بزرگ الهی در این عصر پدیدار شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران خروش تاریخی ملت ستمدیده ایران به رهبری یک مرجع تقلید در عصر غیبت امام عصر(عج) با مجاهدت همه آحاد ملت ایران در برابر طاغوت و استکبار بود.

استاد حوزه علمیه قدرشناسی از نعمت انقلاب را ایستادگی در مسیر آرمان های آن بیان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی میراث خون های پاک شهدایی است که از همه هستی خود برای ثمردهی و پایدار نهال انقلاب اسلامی گذشتند و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی تاکید کرد: 22 بهمن سرآغاز یک حرکت جدید در تاریخ ملت ایران بود و امام راحل از آن به یوم الله تعبیر کردند که ایت عبارت ریشه ای قرآنی دارد.

حجت الاسلام شکریان امیری به تشریح تعبیر قرآن یوم الله پرداخت و تصریح کرد: یوم الله به معنای روزی است که پیروزی حق بر جبهه باطل اتفاق بیافتد و این روز قطعا از روزهای خدا است زیرا این مهم تنها با عنایت و توجه خداوند اتفاق روی می دهد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در مکتب حسینی دارد و در جای جای انقلاب اسلامی، تاسی به الگوی شهادت طلبی و عدم تسلیم در برابر ظلم و طاغوت از واقعه قیام کربلا دیده می شود.

وی یکی از ثمره های انقلاب اسلامی را تربیت نیروهای انقلابی و مومن در سراسر جهان بیان و خاطرنشان کرد: به برکت گفتمان نورانی امام راحل در قالب انقلاب اسلامی، امروز در سراسر جهان افرادی مبارز، مومن و انقلابی در کشورهایی مانند بحرین، عراق، حجاز، لبنان، یمن و نیجریه هستیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن قیاس برخی از دستاوردهای انقلاب با دوران قبل از آن، گفت: جایگاه ایران هم به لحاظ علمی و دست یابی به فناوری های پیشرفته با قبل از آن قابل قیاس نیست و ما به گونه ای پیشرفت کردیم که رتبه نخست علمی منطقه و رتبه هفدهم علمی دنیا را کسب کردیم.

وی افزود: ارزش‌های الهی و دینی دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات و جامعه در رژیم فاسد و ظالم پهلوی بی معنا بود ولی امروز به برکت این نظام مقدس دین در عالی‌ترین سطوح انقلاب اسلامی جریان دارد و شاهد شکوفایی عصر دین در عرصه جامعه و ظهور آن هستیم.

حجت الاسلام شکریان امیری اقتدار دفاعی و نظامی ایران را مرهون شعار بلند ما می توانیم دانست و تاکید کرد: امام راحل روح امید و باور به داشته ها و استعدادهای داخلی را در کشور به ویژه در میان جوانان زنده کرد و امروز موشک های پیشرفته ایرانی کابوس دشمنان ما شده است.

وی ادامه داد: شکرانه نعمت بزرگ انقلاب حضور پرشور همه آحاد ملت ایران در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن است و قطعا ملت بصیر ایران در این حضور باشکوه خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان و برخی از عناصر مزدور در داخل کشور، تصریح کرد: ملت ایران همچون گذشته فتنه های فتنه گران را در نطفه خفه خواهد کرد و پیوند عمیق خود با انقلاب و ولایت فقیه را نشان می دهد./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات