۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۵۴۶۹۵
ایستاده پای انقلاب؛

۲۲ بهمن روز عزت، حماسه و اقتدار ملی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ۲۲ بهمن ماه روز بیعت مجدد با رهبری و وفاداری نسبت به خون مقدس شهدا و روز عزت، شوکت، حماسه و اقتدار ملی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آیت الله دری نجف آبادی

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک لحظاتی پیش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در پاسخ به این سوال که پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی در 22 بهمن چه می تواند باشد، بیان داشت: روز 22 بهمن نشان دهنده وفاداری ملت بزرگ ایران اسلامی به اما راحل، اهل بیت(ع)، امام حسین(ع)، حضرت فاطمه(ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: 22 بهمن ماه روز بیعت مجدد با رهبری و وفاداری نسبت به خون مقدس شهدا و روز عزت، شوکت، حماسه و اقتدار ملی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگ قیام نه بزرگ به آمریکا، اسرائیل، داعش و آل سعود جنایتکار است.

امام جمعه اراک در ادامه گفت: امروز مردم به جهانیان ثابت کردند در تمامی صحنه ها با قدرت حضور پیدا می کنند و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

شایان ذکر است، راهپیمایی سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در 150 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی در حال برگزاری است.

همچنین در این مراسم ضمن سخنرانی آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری قطعنامه نیز قرائت خواهد شد./۸۴۲/پ203/ب1

ارسال نظرات