۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۵۴۷۵۸
ایستاده پای انقلاب؛

ولایتمداری و دفاع از انقلاب اسلامی بزرگترین پیام ۲۲ بهمن است

نماینده مجلس با بیان اینکه ولایتمداری و دفاع از انقلاب اسلامی بزرگترین پیام ۲۲ بهمن ماه است، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور معنادار خود ثابت کردند که هرگز اجازه دست درازی دشمن به ایران اسلامی را نخواهند داد.
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی

علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در پاسخ به این سوال که پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی در 22 بهمن چه می تواند باشد، گفت: ولایتمداری و دفاع از انقلاب اسلامی بزرگترین پیام 22 بهمن ماه است.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: امروز مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی با حضور معنادار خود در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که هرگز اجازه دست درازی دشمن به ایران اسلامی را نمی‌دهند و بدخواهان باید این آرزو را به گور ببرند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی 22 بهمن ماه را نماد اقتدار و وحدت ملت جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز روز تجدید میثاق ملت با ولایت فقیه، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است.

کریمی 22 بهمن را روز وفاداری ملت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید پاسخگوی وفاداری ملت انقلابی کشورمان باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان داشت: مسؤولان باید خدمت رسانی بی منت و تلاش برای رفع مشکلات مردم را اولویت اصلی خود بدانند.

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، شب گذشته نیز در گرامیداشت طلیعه سی و نهمین بهار آزادی، بانگ توحید و وحدت‌بخش الله‌اکبر راس ساعت 21 همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام‌ها و مساجد استان مرکزی پخش شد.

شایان ذکر است، راهپیمایی 22 بهمن در شهر اراک در مسیرهای میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار شد./842/پ203/ب1

ارسال نظرات