۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۷۷۳
ایستاده پای انقلاب؛

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوه انقلاب را نشان دادند

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را سیلی محکم بر دشمنان عنوان کرد و گفت: مردم قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی با لبیک به فرمان رهبر انقلاب ۲۲ بهمن تماشایی را در سراسر کشور به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب راهپیمایی۲۲ بهمن در گتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان شهر گتاب با تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در مراسم بزرگداشت راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ما بار دیگر با حضور با بصیرت خود در صحنه انقلاب، ضمن نمایش وحدت و پیوستگی خود با نظام اسلامی، پایه های اصلی قدرت انقلاب را نشان داد.

وی افزود: مردم قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری 22 بهمن تماشایی را در سراسر کشور به نمایش گذاشت و با مقام معظم رهبری  و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

امام جمعه گتاب حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن را سیلی محکم بر دشمنان بیان و خاطرنشان کرد: مردم ما به درستی بر اساس تجربه های گوناگون در طی 39 سال گذشته در عمر انقلاب اسلامی، به اثر حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن واقف هستند و آن را خاری در چشم دشمنان می دانند.

وی تاکید کرد: به رغم برخی تبلیغات مسموم از سوی دشمنان، مردم ما همچنان به اصول و ارزش های انقلابی پایبند هستند و قدرت عظیم خود برای دفاع از انقلاب اسلامی را نشان می دهند.

حجت الاسلام تقی پور پیام راهپیمایی 22 بهمن را حمایت از ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ما امروز در کنار حضور خود پای عهد با شهدا برای حمایت از نظام اسلامی، از برخی ناکارآمدی ها و مشکلات کشور گلایه دارند و مسؤولان باید این مشکلات را با جدیت تمام حل کنند.

وی با اهمیت حضور پیوسته نسل های مختلف انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: حضور پیوسته نسل های انقلاب در کنار یکدیگر و فریاد زدن شعارهای انقلابی، نشان دهنده امتداد مسیر انقلاب در میان نسل های مختلف جامعه و رویش های جدید در تاریخ انقلاب است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر انتقال باورهای انقلابی و تبیین آن در بین نسل های جدید، خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌ها و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در مقابل تلاش رسانه های دشمن برای ایجاد انقطاع در بین نسل ها و پاشیدن گرد ناامیدی در جامعه، به روشنگری و بازکردن گره های کور پرداخت.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی 4 دهه گذشته، افزود: سرنگون کردن نظام مستبد سلطنتی و جایگزین کردن حکومتی دینی و مردم سالار و ترویج معنویت و فضایل اخلاقی در سطح جامعه در کنار دستاوردها و جهش خیره کننده در حوزه علمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام تقی پور امنیت بالای ایران را یک دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: در میان منطقه ای پرتنش و شعله های گسترده وقایع تروریستی در بین کشورهای همسایه، ایران اسلامی مانند یک جزیره امن با حفظ استقلال سیاسی و عزت ملی است.

وی ادامه داد: این از پایه های قدرت نظام اسلامی است که تحریم های فلج کننده و بزرگی که می توانست هر نظام قدرتمندی را ساقط کند، به فضل الهی و با درایت رهبر معظم انقلاب و ایثارگری مردم، همچنان در اوج اقتدار ایستاده ایم.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل رویکرد انقلابی و حضور نیروهای متعهد انقلابی را در مدیریت کشور راه حل مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان منویات و فرمان های رهبر معظم انقلاب در یک جهاد اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی توام با جهاد کبیر در عرصه فرهنگ مورد توجه قرار دهند، جوانان مومن انقلابی مشکلات کشور حل خواهند کرد./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات