۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۵۴۸۴۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

عزت و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ولایت فقیه است، گفت: اگر رهبریت دینی نبود معلوم نبود چه ذلتی نصیب این مرز و بوم می‌شد و ما باید قدردان ولایت فقیه باشیم.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان استان، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: دیروز مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و... نشان دادند که ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی با همه وجود ایستاده و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی نتوانسته در عزم راسخ مردم خللی وارد کند؛ بلکه آنها را استوارتر از قبل کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تلاش و مجاهدت‌های مردم فداکار ایران اسلامی به پیروزی رسید و مردم با قیام خود در آن روزها به‌نوعی این مسئله را یادآور شدند که خودشان می‌خواهند سرنوشتشان را به دست گیرند و بیگانه هیچ جایی در این کشور ندارد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، گفت: مردم قبل از پیروزی انقلاب در فقر و تنگدستی به سر می‌بردند و امکانات اولیه زندگی و امرار معاش به‌سختی پیدا می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در آن زمان بسیاری از منصب‌های دولتی در بین عمال دولت پهلوی دست به دست می‌شد و سرمایه و ذخایر نفتی این سرزمین از سوی دول غربی و در رأس آن آمریکا به تاراج می‌رفت.

وی با یادآوری اینکه در آن زمان حکومت با برنامه‌ریزی قبلی در فکر از بین بردن هویت دینی و مذهبی و ترویج فساد در بین جوانان بود، اظهار کرد: ازجمله برنامه‌های رژیم راه‌اندازی کاباره‌ها و رشد بیش از اندازه مصرف مواد مخدر در بین مردم به‌ویژه نسل جوان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خاتمه اظهار داشت: اگر رهبریت دینی نبود معلوم نبود چه ذلتی نصیب این مرزوبوم می‌شد و ما باید قدردان ولایت فقیه باشیم./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات