۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۵۵۰۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رباط کریم:

بصیرت و ولایتمداری مردم مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رباط کریم با بیان اینکه بصیرت و ولایتمداری مردم مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: حاکمیت الهی مهمترین دستاورد انقلاب به شمار می‌رود.
علیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جان علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رباط کریم، امروز در جلسه درس اخلاق که در حوزه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم برگزار شد، گفت: انقلاب ایران به فرمایش حضرت امام انفجار نور بود و این امر زمانی محقق شد که ملت در ظلمت طاغوت به شدت در سختی و فشار به سر می‌بردند.

حجت الاسلام جان علیزاده با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: از جمله عواملی كه سبب پيروزی انقلاب اسلامی شد خواست و اراده ملت بود مردم با تلاشی وصف نشدنی اراده کردند تا سرنوشت خود را تغییر دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رباط کریم از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری داهیانه امام راحل بیان کرد و اظهار داشت: اسلام در پیروزی انقلاب اسلامی نقش حائز اهمیتی داشت همچنین بصیرت و ولایتمداری مردم مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی تغییر حاکمیت طاغوت به رهبری الهی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاكميت ارزشهای دينی و معنوی، نفی سلطه طاغوت و احيای سلطه اسلامی، احيای منزلت زن مسلمان و احيای عزت اسلامی در جهان از جمله دستاوردهای دیگر انقلاب به شمار می‌رود.

حجت الاسلام جان علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: اكنون اين وظيفه به دوش همه مردم به خصوص طلاب و بسيجيان است كه در حفظ انقلاب و آرمان‌های آن بكوشند و با اقتدار در برابر هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی دشمن مقاومت کنند./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات