۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۵۵۳۷۶
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مردم با حضور تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت خود را نشان دادند

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ملت ایران با حضور باشکوه و تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند.
آیت الله علی خاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به فرا رسیدن سوم اسفند سالروز به حکومت رسیدن رضا شاه به کمک دولت استعماری انگلیس، افزود: سوم اسفندماه سال ۱۲۲۹ سالروز کودتای انگلیسی است که رضاخان را به روی کار آورد و هدف از روی کار آوردن رضاخان قلدر توسط انگلیس، اسلام‌زدایی در ایران بود.

وی ادامه داد: انگلستان متوجه شد که بزرگ‌ترین مانع در راه توسعه اهداف استکباری و استعماری که دارد، اسلام است و در راستای اسلام‌زدایی در منطقه در چهار کشور ترکیه، ایران، افغانستان و پاکستان با روی کار آوردن دست‌نشانده‌های خود تلاش در راه اسلام‌زدایی کرد و در ایران رضاخان قلدر به روی کار آمد و مهم‌ترین هدف او اسلام‌زدایی در ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: شهادت عصمت کبری ۷۵ روز یا ۹۵ روز بعد از رحلت نبی مکرم اسلام است که علت اختلاف هم شاید در نوع خط و کتابت آن روزها باشد که خط کوفی بدون نقطه بوده خمسه سبعین و خمسه تسعین از نوع تحریر به یک نوع نگارش می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: فاطمه زهرا (س) تا پای جان از مقام امامت و ولایت دفاع کرد و ما به عنوان عزاداران فاطمی یکی از وظایف مهمی که بر عهده داریم دفاع از مسیر ولایت است، همان‌گونه که حضرت زهرا بارها و بارها در مساجد و مجامع عمومی صلاحیت‌های مولای متقیان را بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه همه ما باید زندگی و مبارزات سیاسی حضرت فاطمه را الگو قرار دهیم چرا که مشی سیاسی ایشان مشی همراهی و پشتیبانی از ولایت است، گفت: زندگی حضرت زهرا (س) باید به عنوان الگو برای همه آحاد جامعه مطرح باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ملت ایران با حضور باشکوه و تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند، افزود: حضور مردم در این راهپیمایی دو پیام مهم داشت اول اینکه ملت انقلابی ایران هنوز پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه استکبار جهانی از هر نوع ابزار و فرصتی برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند،  ادامه داد: ملت ایران با حضور قاطع و باشکوه خود، پاسخی کوبنده به یاوه گویی های مستأجر کاخ سفید دادند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات