۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۵۵۵۹۴۹
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

دفاع از ولایت مهمترین وظیفه مسلمانان است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که دفاع از ولایت مهمترین وظیفه انسان ها در زندگی شمرده می شود، گفت: دفاع از حریم ولایت و امامت یکی از رفتارهای اسلامی حضرت زهرا(س) است.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان امشب در مسجد امام زمان(عج) شهر کرمان با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) اولین شهید در راه خدا است.

وی افزود: شان، منزلت، پاکی و معرفت ایمانی حضرت فاطمه(س) را انسان به راحتی درک نمی کند و ایشان سرور همه زنان و انسانها هستند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به سوره احزاب و تاکید خداوند به احترام گذاشتن و حفظ حریم پیامبر(ص) از سوی همسران ایشان، تصریح کرد: احترام به اهل بیت پیامبر(ص) اجر بزرگی دارد و کسانی که حریم رسول اکرم(ص) را می شکنند به عذابی دردناک گرفتار می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی اظهار داشت: خداوند هرگونه پلیدی را از این پنج نفس مقدس دور کرده و احترام گذاشتن به حریم اهل بیت بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان اینکه  شیعه باید حرمت اهل بیت را نگه دارد، افزود: شیعه واقعی در دنیا کسی بوده که خود را از هر گونه آلودگی در جامعه دور نگه دارند.

وی تاکید کرد: شیعیان باید در زندگی خود رفتارهای خوبی داشته باشند و زندگی شیعیان با محبت اهل بیت رنگ و بوی اسلامی می گیرد و والدین باید با  ترببت صحیح فرزندان، بچه های خوبی را به جامعه تحویل دهند.

استاد حوزه علمیه کرمان در پایان گفت: دفاع از حریم ولایت و امامت یکی از رفتارهای اسلامی حضرت زهرا(س) است./۹۷۰۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات