۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۵۶۵۱۵

مدرسه علمیه انسیةالحورا طلبه می‌پذیرد

گران رکاب با بیان اینکه مدرسه علمیه انسیةالحورا طلبه می‌پذیرد، گفت: مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ پذیرای ۲۱ داوطلب و علاقه‌مند به علوم حوزوی خواهد بود.
حوزه

مریم گران رکاب مدیر مدرسه علمیه انسیةالحورا(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نام نویسی متقاضیان برای ورود به حوزه‌های علمیه‌، گفت: پذیرش مقطع عمومی حوزه‌های علمیه براساس مصوبه ابلاغی مرکز مدیریت از تاریخ 3 بهمن آغاز و تا 20 اسفند تمدید شده است؛ برهمین اساس حوزه‌ علمیه انسیةالحورا(س) از همان ابتدا اقدام به نام نویسی از داوطلبان و متقاضیان به شرکت در حوزه‌های عملیه کرده است.

وی افزود: با عنایت حضرت حق مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) در سال تحصیلی 98 – 1397 پذیرای 21 داوطلب و علاقه‌مند به علوم حوزوی خواهد بود. مدرسه علمیه انسیه الحورا تنها حوزه‌ علمیه سطح 2 در منطقه خیرآباد است که به تربیت مبلغ اهتمام ویژه دارد.

گران رکاب با اشاره به برنامه‌های آموزشی این مدرسه، ابراز کرد: طلاب پذیرش شده برای طی واحدهای درنظر گرفته شده از سوی مرکز مدیریت باید از ساعت 8 صبح تا ۱۳:۳۵ در حوزه حضور یابند تا بتوانند واحدهای خود را طی هفت سال بگذرانند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی حوزه علمیه انسیة الحورا گفت: حوزه علمیه انسیة الحورا در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در ایام مختلف سال توجه بسیار دارد و برگزاری جلسات اخلاق و مشاوره را در دستور فعالیت‌های فرهنگی قرار داده است همچنین اجرای مسابقات ورزشی و کتابخوانی و ... از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مجموعه اسلامی به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه انسیةالحورا(س) با اشاره به اینکه مدرسه انسیه الحورا مختص داوطلبان مقطع سیکل است، عنوان کرد: بدیهی است که متقاضیان باید دارای مقطع سیکل بوده و یا اینکه در پایه نهم مشغول به تحصیل باشند همچنین داوطلبان باید از رده سنی 15 تا 18 سال با معدل 15 به بالا باشند. لازم به ذکر است که اتباع غیر ایرانی نیز می‌توانند به نام نویسی در حوزه علمیه انسیةالحورا اقدام کنند.

گران رکاب ادامه داد: موفقیت در سنجش علمی و سایر مراحل پذیرش (مصاحبه و تحقیق) از جمله شرایط عمومی پذیرش است. پذیرش داوطلبان ورود به مقطع عمومی (سطح دو) بدون آزمون کتبی است و سوابق تحصیلی داوطلبان (معدل کل) به عنوان معیار سنجش سطح علمی قرار خواهد گرفت./۸۱۳/ت302/ب1

ارسال نظرات