۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۵۶۶۶۱
امام جمعه موقت بجنورد:

دانشگاه آزاد باید به الگوی ارزشی سایر دانشگاه‌ها تبدیل شود

امام جمعه موقت بجنورد گفت: باید دانشگاه آزاد اسلامی از نظر علمی، تربیتی، انقلابی، شاخصه‌های ارزشی الگویی برای سایر دانشگاه‌ها شود و سایه‌اش بر آموزش عالی بیفتد.
حجت الاسلام نوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد، امروز در جمع مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی استان، اظهار کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید اتفاقات خوبی در مجموعه دانشگاه آزاد در سراسر کشور اتفاق می‌افتد و نیروهای انقلابی و مخلص مسؤولیت این دانشگاه‌ها را به عهده می‌گیرند.

وی افزود: در این شرایطی که دانشگاه‌های ما دارند، باید دانشگاه آزاد از نظر علمی، تربیتی، انقلابی، شاخصه‌های ارزشی الگویی برای سایر دانشگاه‌ها شود و سایه‌اش بر آموزش عالی بیفتد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که با اهداف عالی کار خود را شروع کرد باید بتواند به آن اهداف نزدیک شود تا آبرویی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: امام جواد (ع) می‌فرماید: «الثقه بالله تعالی ثمن لکل غال و سلم الی کل عال» و تأکید می‌کند اعتماد به خدا بهای هر کالای گران‌بها و نردبان صعود به هر درجه بلندی است که این حدیث باید سرلوحه کار مسؤولان دانشگاه آزاد باشد.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کسی که مورد وثوق بوده و سرمایه کار او دین و خدمت به مردم باشد همین سرمایه او را به ابتیاع گران‌ترین متاع توفیق می‌دهد و نردبانی برای تعالی وی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مسیر باید از تجربه گذشتگان استفاده کنید، بنا نیست اگر انسان کارآمد و کاربلد و کارشناس در مجموعه هست؛ ولو سلیقه سیاسی شما با او سازگاری ندارد با او کار نکنید و از ظرفیت او بهره نبرید.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: امام علی (ع) می‌فرماید: «الْإِنْصَافُ یرْفَعُ الْخِلَافَ وَ یوجِبُ الِائْتِلَاف» و تأکید می‌کند انصاف، اختلافات را از بین می‌برد و موجب الفت و همبستگی می‌شود، اگر انصاف باشد دل‌ها به هم نزدیک می‌شود؛ ازاین‌رو همه ما باید انصاف را معیار کار خود را قرار دهیم./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات