۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۵۵۷۱۸۴
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا:

مسؤولان بدهکار شهدا و خانواده های شهدا هستند

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا با بیان اینکه آمریکای خونخوار دایه مهربانتر مادر برای ما شده است، گفت: مسؤولان و مدیران بدهکار شهدا و خانواده های شهدا هستند.
امیر فرزاد اسماعیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا، جمعه شب در یادواره ۲۶ شهید مسجد جوادالائمه اهواز بیان داشت: برای خوزستانی ها باید آستین همت بالا زد چرا که در جنگ هشت ساله آستین ها ار در دفاع از وطن و ملت بالا زدند و با دستانی خالی در کنار سایر هموطنان به رویارویی با دشمنان پرداختند.

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی تجلی مودت و محبت مردم و امام  ایثارگری شهدا بود، ابراز داشت: در جنگ تحمیلی بیش از ۶۰ درصد توان هوایی نیروی عراق از بین رفت حال آنکه صدام حسین چهار بار به وسیله دشمنان به تجهیز آن پرداخت اما امروزه دوستی و دست دادن های صدام حسین با آمریکا چه شد؟ او را از گودال بیرون آورده و اعدام کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه جمهوری اسلامی با ملت خود دست داده و هرگز تجاوز نکرده و نحواهد کرد، افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در همه عرصه ها تقدیم جمهوری اسلامی شد و در این میان سه هزار مقام و منصب فرماندهی کشوری و لشکری وجود دارد و این سخن به معنای آن است که برای حفظ هر منصبی بیش از ۶۰ شهید تقدیم کردیم.

امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه مسؤولان و مدیران بدهکار شهدا و خانواده های شهدا هستند، خاطرنشان شد: همچون رهبری باید دشمن شناس بود و دشمن ما کشوری است که با عمر کمتر از ۲۵۰ ساله ۵۲ رییس جمهور داشته و سرخ پوستان بومی را مقطوع النسل و پوست هایشان را کند.

وی آمریکا را کشوری خونخوار و حامی خونخواران و غیرقابل اعتماد توصیف کرد و گفت: آمریکا در بیش از صد کشور پایگاه نظامی دارد و داشتن پایگاه به معنای حاکمیت نسبی و پیاده سازی هراس و ترس از سوی آمریکایی ها است اما همین کشور در عین پیشرفت نظامی؛ بدهکارترین کشور در جهان و مردمش ناراضی ترین مردمان جهان اند.

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا با بیان اینکه آمریکا مؤسس داعش است، تصریح کرد: آمریکا برای ما دایه مهربانتر از مادر شده حال آنکه بنای حکومت هایش بر خونریزی و جنایت بوده و در پی بی اعتمادی و ناامیدی در کشورمان است و از همه ابزارها و بسترها برای فاصله انداختن میان مردم و مسؤولان استفاده می کند.

این مقام مسؤول فاصله میان مردم و مسؤولان را نخستین ناامیدی دانست و گفت: جنگ نرم جمهوری اسلامی در مقایسه با شبیخون فرهنگی دشمن، یک لشکرکشی جهانی است که در این زمینه از پتانسل ۹ دی، ۲۲ بهمن و روز قدس بهره می بریم.

امیر اسماعیلی خاطرنشان شد: حضور مردم در صحنه ها دشمنان را مأیوس می کند و انقلاب های مردمی صورت گرفته ریشه های استکبار و صهیونیسم را تخریب می کند.

وی با بیان اینکه دشمن در شش ماه گذشته جنگ روانی شدیدی را میان ارتش و سپاه به راه انداخته است، عنوان داشت: ارتش و سپاه در خدمت به مردم و فرمانده کل قوا برادر و رفیق اما در شهادت و شکافتن سینه دشمنان رقیب یکدیگر هستند.

فرمانده قرارگاه پافند خاتم الانبیا گفت: امروزه صدای نفس های دشمن در سه هزار کیلومتری مرزهای ما احساس می شود و اگر بخواهد اقدام احمقانه ای بکند این خاک مدفن شان خواهد شد./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات