۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۷۲۹۳
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

پاسخ به شبهات فضای مجازی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از طلاب است

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی آن هم بصورت مستدل و علمی همراه با منطق و اخلاق اسلامی انتظار رهبر معظم انقلاب از طلاب است.
هشدار رهبرانقلاب درباره نقشه دشمن برای جوانان ایرانی در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان، امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: لازمه انسان جهت پیشرفت و ترقی علم و پژوهش است.

وی افزود: مطالعه سبب ارتقای سطح علمی خواننده خواهد شد و طلاب علوم دینی باید بیشترین وقت خود را صرف کسب علم و مطالعه کنند.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: مطالعه آثار گذشتگان خود سبب تولید علم و نو آوری خواهد شد از این رو طلبه باید آثار پژوهشگران را با دقت مطالعه کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان ابراز داشت: طلاب در عصر کنونی افزون بر مطالعات سنتی باید اشراف کامل بر فضای مجازی داشته باشند.

وی ادامه داد: امروزه برای القاء فرهنگ غیر دینی و دست اندرکاران اسلام هراسی در سطح دنیا با تولید محتوی در فضای مجازی در حال کمرنگ کردن اعتقادات مردم هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه باید طلاب با جدیت وارد فضای مجازی شوند، گفت: پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی آن هم بصورت مستدل و علمی همراه با منطق و اخلاق اسلامی انتظار رهبر معظم انقلاب از طلاب است.

حجت الاسلام فریادی عنوان کرد: نفوذ فرهنگی پیش تر با استفاده از کتب و مقالات بود اما امروز با استفاده از فضای مجازی دامنه وسیعتری جهت شبهه افکنی برای دشمن ایجاد شده است.

وی در پایان گفت: باید هیچگاه به دشمنان دین و انقلاب اجازه ندهیم که به اهداف شوم خود برسند و با علم و منطق شبهات در ذهن جوانان را پاسخ داده و آنها را با معارف بلند اسلامی آشنا ساخت./۸۷۹/۲۰۳/خ

ارسال نظرات