۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۵۵۷۹۲۳
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دین‌داری ملت و ساده‌زیستی رهبران دینی عامل به ثمر رسیدن حماسه ۱۲ فروردین بود

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: رهبری مدبرانه، هوشیاری و حضور مردم در صحنه، دین‌داری و دین‌مداری ملت و ساده زیستی زندگی رهبران دینی عوامل مهم و مؤثر در به ثمر رسیدن حماسه ۱۲ فروردین بود.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، چهارشنبه در نخستین نشست ستاد گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین استان، با گرامیداشت سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر برگزاری باشکوه مراسم این روز تأکید کرد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته زن و روز مادر، افزود: زنان به عنوان روح حیات در خانواده که رکن اصلی جامعه است شناخته می‌شود و سنگین‌ترین وظیفه زندگی تاریخ بشریت را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: جایگاه زن در اسلام بالاترین جایگاه در جامعه دینی و تاریخ بشری شناخته می‌شود، دشمنان اسلام سعی دارند زنان را در جامعه اسلامی به نحو دیگری معرفی کنند اما اصلی جایگاه زنان در جامعه از سوی اسلام معرفی شده است.

وی تصریح کرد: زن در جامعه اسلامی به عنوان یک ابزار دست نیست؛ بلکه بزرگ‌ترین وظیفه بشریت که تربیت بر پایه اخلاق اسلامی است را یدک می‌کشد.

رییس ستاد گرامیداشت 12 فروردین استان با بیان این که در اسلام هر چه عظمت و اهمیت داشته باشد برایش حریم قائل می‌شویم، خاطرنشان کرد: مردان وظیفه معیشت زندگی را بر عهده دارند و زنان باید در این راستا به مردان تکیه کنند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: اسلام به زنان جایگاه ویژه‌ای داده است؛ اما امروز متأسفانه کسانی به اسم آزادی درصدد تزلزل این جایگاه هستند و قطعاً اگر کسی این تفکر را از روی آگاهی ترویج دهد که این موضوع نشان از بی‌شخصیتی و بی‌ثباتی آن فرد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دوازدهم فروردین، اضافه کرد: رهبری مدبرانه، هوشیاری و حضور مردم در صحنه، دین‌داری و دین‌مداری ملت و ساده زیستی زندگی رهبران دینی عوامل مهم و مؤثر در به ثمر رسیدن حماسه 12 فروردین است و امروز نیز مقام معظم رهبری به اعتراف دوست و دشمن به بهترین وجه ممکن کشور را مدیریت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری 12 فروردین را نقطه عطف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: چنین رفراندومی در تاریخ اسلام بی‌نظیر بود که این نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی از بطن و متن حضور مردم در 12 فروردین در سال 58 رویید و این حرکت را تثبیت کرد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات