۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۵۷۹۲۶

جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد

جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات دارالشفا با حضور نمایندگان مجمع طلاب شهرهای مختلف ایران برگزار شد.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا آخرین جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات دارالشفا با حضور نمایندگان مجمع طلاب شهرهای مختلف ایران برگزار شد.

در این جلسه دو ناقد و سپس رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه نظرات خود را بیان کردند.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام حسینی صالحی نماینده طلاب ایذه و سپس حجت الاسلام سیدموسی طاهری علم‌شیری نماینده طلاب جویبار و قائم‌شهر به ایراد سخنان خود پرداختند.

در ادامه حجت الاسلاموالمسلمین سیداکبر حسینی‌نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه با اشاره به خدمات حوزه و انقلاب گفت: در نظام، حوزه و مجمع طلاب کارهای فراوانی انجام شده است، این انقلاب خدمات شایسته‌ و ارزنده‌ای برای مردم انجام داده است که باید گفته شود و امور منفی که باعث ناامیدی مردم ‌شود باید کمتر گفته شود.

وی در ادامه با تأکید بر خدمات مجمع نمایندگان بیان کرد: در کنار نقدهایی که به حوزه و مجمع طلاب وارد می‌شود باید خدمات ارزنده‌ای هم که این مجمع در طول 4 سال انجام داده است گفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد در ادامه افزود: هر نماینده‌ای که اهل تلاش و کار بیشتر باشد دارای جایگاه رفیع‌تر و ارزشمندتر است و کسی که اهل تلاش برای طلاب نباشد نمی‌تواند این جایگاه را برعهده بگیرد، هرچند فرد باسوادی باشد؛ چراکه این مجمع متعلق به شخص خاصی نیست و برای خدمت به طلاب ایجاد شده است.

شایان ذکر است که بعد از سخنان رییس مجمع نمایندگان طلاب طرح کادر سازی برای نظام اسلامی بررسی شد و در ادامه حجت الاسلام صادق گل‌زاده به توضیح این طرح پرداخت./۸۷۶/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات