۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۵۸۱۱۹
حجت الاسلام والمسلمین قوامی:

سند ۲۰۳۰ به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی گری جامعه است

امام جمعه پردیسان گفت: دشمن امروزه از طرق مختلفی همچون سند ۲۰۳۰ به دنبال این است که جمعیت مسلمانان را کاهش داده و روحیه انقلابی گری نسل مسلمان به ویژه شیعیان را از بین ببرد.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدصمصام الدین قوامی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) با اشاره به اولین آیه سوره نساء گفت: انسان باید در همه امور زندگی خود خداوند را شاهد و ناظر بداند و از عمق وجود به او ایمان داشته باشد، نه اینکه تنها نام خدا را بر زبان جاری کند.

امام جمعه پردیسان یکی از مصداق های تقواپیشگی را «ازدواج آسان» معرفی کرد و اظهار داشت: این اشتباه است که با سخت گیری های بی مورد ازدواج جوانان را به تأخیر بیندازیم و آن ها را از تولید نسل محروم کنیم؛ باید ازدواج ها را آسان سازیم تا نسل شیعه افزایش پیدا کند.

وی افزود: دشمن امروزه از طرق مختلفی همچون سند 2030 به دنبال این است که جمعیت مسلمانان را کاهش داده و روحیه انقلابی گری نسل مسلمان به ویژه شیعیان را از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با انتقاد از اینکه امروزه در برخی مؤسسات یا اداره ها از بانوان تعهد می گیرند که تا چندین سال صاحب فرزند نشوند، ابراز داشت: امروزه با اینکه رهبر معظم انقلاب بر بحث تولید نسل تأکید دارند، برخی مسؤولان در ظاهر ژست اطاعت پذیری به خود می گیرند، اما  پنهانی بر خلاف رهنمودها و منویات ایشان عمل می کنند.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: برخی مسؤولان قاطعانه می گویند «ما متعهد هستیم که 2030 عملیاتی نشود»، اما پس از بررسی درمی یابیم که گویی متعهد هستند که این سند را عملیاتی کنند؛ بی تردید سند 2030 نهاد خانواده را تضعیف می کند و این سبب می شود تا نسل آینده نسبت به ارزش های اسلامی پایبند نباشند.

وی تأکید کرد: استکبار جهانی با سند 2030 به دنبال فانتزی سازی نسل آینده است تا بتواند به آسانی آن نسل را مچاله کرده و بر آن غالب شود.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به ضرورت ترویج سیره فاطمی در جامعه بیان کرد: زنان جامعه ما نقش بسزایی در دفاع مقدس داشتند و مجاهدانه در برابر ظلم ایستادگی کردند؛ امروزه هم شاهد هستیم که زنان در جامعه با الگوبرداری از سیره فاطمی در همه امور اجتماعی حضور دارند و اگر امروزه هم نیاز باشد برای دفاع از انقلاب به میدان آمده و پشتیبان ولایت هستند.

امام جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که از طریق فمینیسم به زنان مسلمان آزادی های غیر شرعی و غیر اخلاقی بدهد و آن ها را همانند زنان غربی افسارگسیخته سازد، اما غافل است از اینکه زنان مسلمان الگویی الهی دارند و پیرو سیره حضرت زهرا(س) هستند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات