۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۵۸۱۳۴
آیت الله میرباقری:

گشایش‌ها در عالم از وجود نازنین پیامبر اکرم است

نماینده استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام آنچه خداوند به ۱۲۴ هزار پیامبر عنایت کرده، فروغ و شعله‌ای است از آنچه به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) عطا شده است.
آیت الله میرباقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) که صبح امروز در حسینیه آیت الله حق شناس برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز این میلاد پرخیر و برکت، گفت: آنچه این عالم را اصلاح می‌کند، حقایقی است که از عالم غیب و عوالم الهی در این عالم ظهور پیدا می‌کند و راه انسان را از این عالم به عالم بالا باز می‌کند.

وی افزود: خداوند متعال برای ما پیامبری فرستاده که نبی رحمت است و تمام آنچه به ۱۲۴ هزار پیامبر گذشته عنایت کرده، فروغ، شعله و شعبه ای است از آنچه به این وجود مقدس عطا شده است.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: همه گشایش‌ها در عالم از وجود نازنین نبی مکرم اسلام(ص) است. این وجود مقدس، چراغ راه و سرچشمه دعوت به سوی خدای متعال است و مغناطیسی است که تمام عوالم را به سوی خداوند متعال جذب می‌کند.

وی اظهار داشت: ادامه وجودیِ پیامبر اکرم(ص) در عالم و راهی که ما به سوی ایشان داریم از طریق قرآن کریم و اهل بیت(ع) باز می‌شود. دسترسی به حضرت جز از این طریق ممکن نیست و مقام ایشان آنقدر رفیع است که نمی‌شود به راحتی به این آستان دست پیدا کرد.

آیت الله میرباقری ابراز داشت: در روایات آمده که پیامبر اکرم(ص) از خدای متعال درخواست کردند که وسیله‌ای را بین ایشان و امت قرار دهند که از آن راه مردم بتوانند متصل به حضرت شوند و خداوند متعال ائمه هدی را به ایشان عنایت کردند.

وی افزود: برای اینکه انسان به مقصد اعلای الهی برسد باید همراه امام حرکت کند. اگر راه به سوی ائمه و پیامبر اکرم(ص) باز نشود راه به سوی سرچشمه حقیقت و حضرت حق بسته است. تلاقی انسان با امام است که از او وجودی می‌سازد که او را از دنیا وارد دارالخلود و آخرت می‌کند. تلاقی انسان با امام او را وارد دار حیات و زنده می‌کند و تحولات عظیمی در انسان اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: ریشه فداکاری، محبت است و کسی که می‌خواهد فداکاری کند باید دستش به آسمان و مدینه العلم باشد. عداوت و دشمنی در ظاهر دوستی، شیطانی است که در دنیای امروز شاهد آن از سوی دشمنان هستیم.

وی در پایان با اشاره به ادعای کسانی که در لباس شیطان مدعی حقوق بشر و آزادی هستند، خاطرنشان کرد: کسی که به دنبال دنیا و ارضای شهوات نفس خود است چطور می‌تواند با شعارهای گوناگون به ما خیری برساند. فردی که نَفَس شیطان به او می‌خورد جزء دشمنان الهی می‌‌شود و نسبت به مؤمنان حس انتقام جویی دارد./969/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات