۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۵۸۲۱۰
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی:

رهبری مدبرانه و مقتدرانه ولی فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

حجت‌الاسلام احمدی گفت: در چهار دهه گذشته رهبری مدبرانه و مقتدرانه ولی فقیه در ایران اسلامی توطئه‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای امت مسلمان به وجود می‌آورند را مدیریت کرده و می‌کنند.
حجت الاسلام احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی، امروز در جمع کارکنان این نهاد، اظهار کرد: خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) دو نعمت گران‌بها و بی‌بدیل عطا کرد که یکی قرآن و دیگری اهل‌بیت (ع) بود.

وی افزود: ما امتی سرمایه‌دار هستیم؛ چراکه رسول اکرم این دو نعمت گران‌بها را یکجا به ما مسلمانان عطا کرده است.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: روی قرآن و اهل‌بیت (ع) نمی‌توان قیمتی گذاشت و اگر این دو نعمت گران‌سنگ نمی‌بود، از این دنیا خبری نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 40 سال است که امت اسلامی ایران با در دست داشتن پرچم قرآن و اسلام و تأسی به ائمه اطهار (ع) این کشور را اداره می‌کنند و دشمنان هم در این راه برای براندازی این نظام توطئه‌های بسیاری کرده‌اند؛ اما به برکت خود شهدا و رهبری فرزانه امام (ره) و در ادامه با تدابیر حکیمانه رهبری این نظام به دوران پختگی خود رسیده است و دشمنان کاری از پیش نبرده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: ایران گنج ویژه‌ای بوده و توانسته است خود را از زیر بار سلطه آن‌ها بیرون بیاورد که این برای مستکبران بسیار سنگین است.

وی اضافه کرد: ایران محور اقتدار و محور شکوه در منطقه است و کشورهای منطقه به قدرت این نظام واقفند که این‌ها همه به برکت اسلام، قرآن، عترت و تبعیت از ولایت‌فقیه است.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: درراه مبارزه با دشمنان باید شکرگزار نعمت ولایت‌فقیه و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری باشیم؛ چراکه ایشان مدبرانه و مقتدرانه بسیاری از توطئه‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای امت‌های مسلمان به وجود می‌آید را مدیریت کرده و می‌کنند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات