۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۵۸۳۳۰
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی است

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: تسخیر سفارت ایران در انگلیس از سوی عده ای تندرو و حامیان شیعه انگلیسی آن هم در مقابل دیدگان پلیس لندن خود بیانگر خیلی از مسائل پشت پرده حمایت از آنان است.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مسجد ثقلین اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی است.

وی افزود: شیعه انگلیسی و اهل سنت آمریکایی نقشه شوم دشمنان اسلام است که قصد ایجاد نزاع و خونریزی در بین امت اسلام را دارند.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: هدف آنها در تاسیس و مدیریت بدبین کردن مردم جهان نسبت به دین مقدس اسلام و ایجاد موج سنگین اسلام هراسی در جهان است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: تسخیر سفارت ایران در انگلیس از سوی عده ای تندرو و حامیان شیعه انگلیسی آن هم در مقابل دیدگان پلیس لندن خود بیانگر خیلی از مسائل پشت پرده حمایت از آنان است.

وی ادامه داد: انفعال پلیس انگلیس در مقایل این حرکت زشت و گستاخانه بار دیگر عدم اعتماد به غرب را ثابت کرد و دشمنی دیرینه انگلیس نسبت به مردم ایران را نشان داد.

این مدرس حوزه با بیان اینکه استعمار پیر هیچگاه مورد اعتماد نبوده و نیست، گفت: سیاست های ضد ایرانی انگلستان بارها به اثبات رسیده و این سکوت و رفتار منفعل آنها در مقابل این گستاخی خود مبین این حقیقت است.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: انتظار می رود که دستگاه دیپلماسی کشور موضع قاطعانه در این قبال گرفته و اجازه ندهد حق ملت بزرگ ایران پایمال شود و کشور انگلیس باید این فرقه افراطی را محاکمه کند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات