۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۵۸۴۷۸
رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی:

مدیریت فرهنگی در کشور دچار ضعف است

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها و جلوگیری از موازی کاری فرهنگی از سوی نهادهای مختلف، گفت: باید بپذیریم ما در مدیریت فرهنگی اسلامی کمی ضعف داریم و در این سال‌ها نتوانسته‌ایم در این زمینه به‌خوبی عمل کنیم.
حجت الاسلام جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی، امروز در نشست با روحانیان استان، با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی در جامعه اسلامی، اظهار کرد: کار قلم، کار فکر، تولید محتوا و کار انبیای الهی است که یک حلقه اصلی آن کار فرهنگی است.

وی با اشاره به ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها و جلوگیری از موازی کاری فرهنگی از سوی نهادهای مختلف، اضافه کرد: کار فرهنگی مانند فعالیت در جبهه جنگ است و همانند توپخانه عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: باید بپذیریم ما در مدیریت فرهنگی اسلامی کمی ضعف داریم و در این سال‌ها نتوانسته‌ایم در این زمینه به‌خوبی عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تعامل و هم‌افزایی بهتر و بیشتر، بتوانیم ضعف‌ها را جبران کرده و توطئه‌های دشمنان علیه روحانیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری اضافه کرد: در صورت تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها در امور فرهنگی، توفیقات بهتری نصیب جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی کیفی، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌هایی نظیر مراسم ازدواج آسان و بهنگام و حضور زوج‌های جوان در این مراسم‌ها سبب ترویج فرهنگ دینی و معرفی الگوی مناسب زندگی در همه ابعاد فردی و اجتماعی برای نسل جوان به‌ویژه زوج‌های جوان است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: امیدواریم در سایه الطاف الهی و با الگو قرار دادن سیره عملی زندگی اهل بیت، بتوانیم رهروان خوبی برای اختران آسمان عصمت و طهارت باشیم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات