۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۵۹۳۲۶
آیت الله علما:

ارتش همواره پشتیبان نظام و خدمتگزار مردم بوده است

آیت الله علما با اشاره به تلاش و مجاهدت ارتش در راستای پاسداری از نظام گفت: ارتش همواره در شرایط سخت و بحرانی پشتیبان نظام و خدمتگزار مردم بوده است..
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با امیر هادی آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش از خدمات و تلاش های ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: ارتش همواره در شرایط سخت و بحرانی پشتیبان نظام و خدمتگزار مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: زلزله اخیر استان کرمانشاه تجلی تلاش و خدمت رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل مردم بود.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم بصیر و فهیم ایران شایسته بهترین خدمات هستند بنابراین نباید اجازه داد در شرایط بحرانی تحت فشار قرار گیرند.

وی در ادامه بیان داشت: ارتشیان در کنار سایر ارگان های خدمت رسان، مردم را در شرایط سخت تنها نگذاشتند و با حضور پررنگ در مناطق زلزله زده، مرهمی بر دردهای مردم منطقه بودند.

آیت الله علما در پایان اظهار داشت: دشمنان با مشاهده همبستگی و مسوولیت پذیری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی از نفوذ و ایجاد خلل در نظام جمهوری اسلامی ایران نا امید می شوند./۸۵۷/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات