۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۵۹۳۹۷
بابایی صالح:

حمایت از کالای ایرانی به دور از شعار و در عمل اجرایی شود

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» به دور از هرگونه شعارزدگی امکان پذیر است، گفت: حمایت از کالای ایرانی متضمن رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
بابایی

روح‌الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، بر ضرورت توجه به این شعار در عمل تأکید کرد.

وی افزود: براساس شعار سال تقویت و حمایت از تولید ایرانی وظیفه همه مسؤولان و آحاد مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس کیفی سازی کالاهای داخلی را مهمترین وظیفه تولیدکنندگان بیان کرد و اظهار داشت: اگر تولید کنندگان کیفیت محصولات داخلی را افزایش دهند و مردم به استفاده کالای ایرانی روی بیاورند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع می‌شود.

بابایی صالح استفاده از کالاهای داخلی را متضمن ایجاد اشتغال در کشور دانست و ابراز کرد: آحاد مردم وظیفه دارند به کلام رهبری لبیک گفته و از خرید کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود اجتناب کنند همچنین دولت و مسؤولان نیز وظیفه دارند از تولیدکنندگان داخلی با همه وجود حمایت و مشکلات پیش روی آنان را رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی به دور از هر گونه شعار زدگی باید به صورت عملیاتی در کشور اجرایی شود، گفت: اگر برخورد مسؤولان و مردم نسبت به نامگذاری سال به صورت شعاری باشد ما شاهد هیچ گونه پیشرفت اقتصادی نخواهیم بود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات