۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۵۹۶۴۸
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج علی‌اکبری:

ابتکار آستان قدس در توسعه خدمت قابل تحسین است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج علی اکبری با تأکید بر ضرورت خدمت خالصانه و فروتنانه به زائران حضرت رضا (ع)، گفت: ابتکاری که آستان قدس در توسعه معنای خدمت انجام داده، درخور تحسین است.
حجت الاسلام حاج علی اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج علی‌اکبری، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در همایش جوانه مهر که صبح امروز با شرکت 5 هزار نفر از نوجوانان در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: ابتکاری که آستان قدس در توسعه معنای خدمت انجام داده، درخور تحسین است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: خدمتی که انجام می‌دهید، خالصانه باشد. دل‌هایتان پاکیزه است، می‌توانید به مردم محبت کنید. ادعا و به رخ کشیدن و سروصدا در آن نباشد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: خدمت شما عزیزان کریمانه باشد، غیر از عنصر اخلاص، باید آهنگ حرم داشته باشد. کریمانه وقتی است که به کسی خدمت می‌کنیم، احساس بزرگی کند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به هنر دوران جوانی اظهار کرد: دوره جوانی دوران کارهای ابتکاری و خلاقانه است. جوانمردی کنید تا این خدمت پسندیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری در ادامه همچنین گفت: اگر این مشخصه‌ها را داشته باشید، خدمت شما مورد رضایت حضرت رضا (ع) قرار می‌گیرد. در اینجا خدمت به نیابت از 36 هزار شهید دانش‌آموز و شهدای مدافع حرم کنید.

وی افزود: این اتفاق به نام امام جواد (ع) و با جود و کرم برایتان رقم خورده است. محیط خانواده، اولین محیط خدمت و محیط مدرسه دومین محیط خدمت شماست. درد دل دوستان خود را بشنوید و به آنان در تمامی زمینه‌ها کمک کنید./934/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات