۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۵۹۹۴۵
آیت الله توکل:

مسؤولان برای تحقق شعار سال جهادی عمل کنند

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حمایت همه جانبه از کالاهای ایرانی و تلاش جهادی در این عرصه، گفت: تاکید بر حمایت از کالاهای ایرانی، یک وظیفه شرعی و ملی است و باید مردم و مسؤولان آن را به عنوان یک واجب شرعی و یک الزام ملی ببینند.
آیت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان بابل با گرامیداشت سال جدید، بر لزوم تلاش و کار جدی در تقویت پایه های نظام اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی در پایان چهار دهه از عمر با برکت خود توفیقات روز افزونی را در حوزه های مختلف و عرصه های جهانی به ویژه در تقویت جبهه مقاومت برداشته است و باید این مسیر برای تقویت نظام اسلامی به ویژه در عرصه های مدیریت داخلی تقویت شود.

وی با اشاره به شکست های پی در پی دشمنان به ویژه در توطئه های چند سال گذشته در سطح منطقه، افزود: موفقیت های انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه مقابل با جریان های ناامن کننده در منطقه و تقویت جبهه مقاومت به برکت مجاهدت شهدای مدافع حرم در مقابل اتحاد جبهه صهیونستی، غربی و عربی متحجر حاصل شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: اگر به دستورها و تاکیدهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیان های اقتصاد داخلی بر اساس داشته ها و ظرفیت های درونی توجه می شد، شاهد برداشتن گام های بلندی در حوزه اقتصادی و کاهش دردها و آلام مردم در عرصه اقتصاد بودیم.

وی ادامه داد: تاکید بر حمایت از کالاهای ایرانی، یک وظیفه شرعی و ملی است و باید افراد آن را به عنوان یک واجب شرعی و یک الزام ملی ببینند.

آیت الله توکل شناخت ظرفیت های داخلی را برای گام های بلند در عرصه اقتصادی و مدیریتی در کشور مهم عنوان کرد و گفت: ایران سرشار از ظرفیت های بالقوه در حوزه هایی مانند سرمایه انسانی کارآمد و جوان، ظرفیت های خدادادی و منابع طبیعی است و اگر به خوبی مدیریت شود، تحول و گشایش بزرگی در اقتصاد کشور صورت می پذیرد.

وی تاکید کرد: تقویت داشته ها و تولید داخلی در کنار اهمیت اقتصاد آن، موضوعی امنیتی در ناکارآمد کردن تحریم های دشمنان و فشارهای غرب است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری روحیه و کارانقلابی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دولت و ملت با اتکا به نقاط قوت و روحیه انقلابی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی تلاش های صادقانه و مخلصانه را با نصب العین قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری در پیش بگیرند تا این پیچ تاریخی با سرافرازی عبور کنیم.

وی ادامه داد: برقراری عدالت و زدودن زنگار استضعاف و محرومیت از سیمای جامعه در کنار بسترسازی برای رشد و اعتلای اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی یک آرمان مهم در جامعه اسلامی و دینی است./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات