۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۶۰۲۱۵
با حضور هیأت‌ امنا بقاع متبرکه خراسان رضوی؛

اختتامیه طرح آرامش بهاری نوروز ۹۷ برگزار شد

با حضور هیأت‌ امنای بقاع متبرکه استان خراسان رضوی، مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری نوروز ۹۷ برگزار شد.
مهندس فروزان مهر 
مدیر کل امور زائران استانداری خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری نوروز ۹۷ که ظهر امروز در مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد، مهندس مهدی فروزان مدیرکل امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امسال میزبان 14 میلیون و 838 هزار زائر بودیم که بی‌سابقه‌ترین حضور مردم در سطح استان است.

وی افزود: از این تعداد 8 میلیون و 832 هزار نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند که رشد 11 درصدی را در این حوزه داشتیم. امسال نوروز متفاوت و مشهدی متمایز داشتیم که نگاهمان به نوروز متفاوت و خدمات هم متمایز بود.

مدیرکل امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به بهره‌گیری از فنّاوری برای هدایت زائر اظهار کرد: در مبادی ورودی شهرها یک اپیلکشن معرفی آن منطقه تا حرم مطهر رضوی را به زائران ارائه کردیم. که مسیر گردشگری را برای آنان مشخص می‌کرد.

وی یادآور شد: در شهر مشهد هم با یک اپلیکیشن مشهدی شو آخرین اطلاعات را در اختیار زائر قرار داده و به‌صورت آنلاین نزدیک‌ترین پارکینگ به حرم مطهر رضوی برای آنان مشخص می‌کرد. 30 اثر تاریخی در رینگ اول حرم مطهر رضوی داشتیم که برای اولین بار زائران از آن دیدن کردند.

فروزان همچنین گفت: امسال عید نوروز با ماه پربرکت رجب تقارن پیدا کرد و باعث شد مردم به خاطر اعیاد این ماه در بقاع متبرکه حضور بیشتری پیدا کنند. بقاع متبرکه آرامش بهاری را برای زائران به همراه آورد./۹۳۴/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات