۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۶۰۴۷۱
رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی:

مسؤولان گام‌های بزرگ‌تر و بیشتری برای رفع مشکلات مردم بردارند

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به رسالت مردم و مسؤولان در تحقق شعار سال، گفت: انتظار می‌رود امسال مسؤولان بخش‌های مختلف گام‌های بزرگ‌تر و بیشتری برای رفع مشکلات مردم بردارند.
حجت الاسلام جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی، امروز در دیدار مسؤولان قضایی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: با توجه به شعار سال، امسال باید مسؤولان گام‌های بزرگ‌تر و بیشتری برای رفع مشکلات مردم بردارند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما باید حسنات را در جامعه بگسترانیم تا برکات آن به کشورهای دیگر سرازیر شود.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: انقلاب اسلامی بااقتدار و تثبیت 40 ساله خود، همچون خاری در گلوی مستکبران عالم‌گیر کرده است و این امر مرهون اخلاص مدیران و ایثار و رشادت‌های شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پاسخ‌گویی به ندای مظلومان، تصریح کرد: درزمینهٔ کمک به مظلومان و احقاق حقوق آن‌ها، آیات، احادیث و روایات متعددی وجود دارد که این نشانه حساسیت موضوع است.

وی با بیان این‌که خدا حامی مظلومان است، افزود: انبیاء و اولیای الهی همواره در گفتار و عمل خود حامی مظلومان بوده‌اند و با ظلم و ستم روا داشتن به مظلومان مبارزه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: صدای مظلومان همانند دعای پدر و مادر، بُرد زیادی دارد و شنوده آه مظلومان خداست؛ به همین دلیل کسی که بتواند آه مظلومی را از ظالم بگیرد جایگاه والایی نزد خداوند دارد.

وی خاطرنشان کرد: در نهج الفصاحه آمده است که خداوند رحمت کند کسی را ه زبان گویای مظلوم برای احقاق حق او است./9314//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات