۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۶۰۹۳۵
امام جمعه بابل:

احیای حساب ۱۰۰ امام باید مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بر لزوم احیای حساب ۱۰۰ امام راحل تاکید کرد و گفت: حساب ۱۰۰ یک میراث گرانقدر و ارزشمند از امام راحل است و مسؤولان بنیاد مسکن با شناسایی خیران و راهکارهای خلاقانه در این عرصه آن را احیا کنند.
امام جمعه بابل در تجمع رزمندگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل و جمعی از خیران مسکن ساز با گرامیداشت سالروز تاسیس این نهاد، گفت: امام راحل با افتتاح حساب 100 و تاسیس نهاد ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزم نظام اسلامی را برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه در حوزه مسکن نشان داد.

وی افزود: مشکلات در حوزه مسکن از جمله دغدغه ها و مشکلات بسیاری از اقشار جامعه است و تاسیس این نهاد نشان داد که این مهم و رفع این مشکل مهم با حضور و مشارکت مردمی مسیراست.

 امام جمعه بابل به خدمات ارزشمند این نهاد اشاره و تصریح کرد: بنیاد مسکن جلوه دیگری از خدمات انقلاب اسلامی به مستضعفان و محرومان جامعه است که غبار محرومیت در حوزه مسکن را به ویژه در سال های نخست انقلاب از پیشانی بسیاری از محرومان جامعه برطرف کرد.

وی بر لزوم قدرشناسی از فرصت خدمت در این نهاد مقدس، گفت: تاسیس شهرک ها و احداث هزاران واحد مسکونی ارزان قیمت با بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده در سطح کشور به ویژه با اتصال خیران به این حوزه  از خدمات نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی روحیه جهادی را لازمه خدمت در نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: مسؤولان و دست اندرکاران در کشور خدمت به مردم را نه به صورت یک کار صرف اداری و مسؤولیتی بلکه آن را یک کار جهادی و عملی عبادی قلمداد کنند.

وی افزود: دشمنان از هر راهی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند و از جمله آن بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی از طریق رسانه های وابسته است و مشکلات در حوزه مسکن کشور باید برطرف شود.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل بر لزوم احیای آرمان ها در نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: حساب 100 یک میراث گرانقدر و ارزشمند از امام راحل است و متولیان و مسؤولان بنیاد مسکن با شناسایی خیران و راهکارهای نو و خلاقانه در این عرصه به احیای آن بپردازند.

وی با اشاره به جوان بودن جامعه و لزوم مسکن دار شدن زوج های جوان، خاطرنشان کرد: در کنار تولید مسکن ارزان قیمت و مناسب برای جوانان باید کیفی سازی و استحکام آن مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به سفر اخیر خود به مناطق زلزله زده در غرب کشور، اظهار داشت: تلاش و خدمات بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های تخریب شده در زلزه غرب کشور قابل تقدیر است و باید این روند تسریع شود./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات