۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۶۱۰۰۶
آیت الله سلیمانی:

شهدا حافظ امنیت کشور هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید به شهدایی که امنیت برای ما فراهم کردند افتخار کنیم، گفت: همچنین اگر جسم انسان نیز در مسیر شهوت گرایی حرکت کند روح را افسرده خواهد کرد.
آیت الله سلیمانی در مراسم بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید امیر سپهبد صیادشیرازی که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: عظمت و مقام شهدا در آیات و روایات قرآن بیان شده است.

وی گفت: همانطور که در قرآن کریم گفته شده شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و این موضوع یعنی اینکه شهدای دارای حیات مرزوق هستند و آن ها همواره زنده می باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: یکی دیگر از مقام شهدا، حیات مفروح است و این حیات به معنای فرح و شادمانی است که آفت پذیر نیست و همواره با شهدا باقی است.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه خداوند قبل از به شهادت رسیدن شهیدان بهشت را به آن ها بشارت و نشان می دهند، تصریح کرد: اگر جسم انسان در مسیر روح و فطرت حرکت کمال گرایانه داشت رابطه جسم و روح می تواند صمیمانه شود.

وی با بیان اینکه باید به شهدایی که امنیت برای ما فراهم کردند افتخار کنیم، ادامه داد: همچنین اگر جسم انسان نیز در مسیر شهوت گرایی حرکت کند روح را افسرده خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر حضور و پشتیبانی شهدا نبود امروز باید با وجود آفات و چالش هایی که علیه نظام اسلامی وجود دارد وضعیت دیگری می داشتیم./880/پ203/ب1

ارسال نظرات