۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۶۱۱۳۱
آیت الله حیدری:

ایران اسلامی محور مقاومت برای حفظ مکتب اهل بیت است

امام جمعه موقت اهواز گفت: خواست خداوند بر آن است که انقلاب اسلامی ابزار الهی برای ایستادگی در برابر استبداد و استکبار جهانی و ایران اسلامی محور مقاومت در حفظ مکتب اهل بیت(ع) باشد.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم چهلمين روز شهادت مدافع حرم سید فاضل موسوی امین در مسجد امام خمینی(ره) کوی رزمندگان اهواز با بیان اینکه بزرگترین درجه ایمان و عمل جانفشانی در راه خدا است، ابراز داشت: شهدای ما به پیمان خود با خدا عمل کرده و با خون خود حماسه هایی آفریدند که در تاریخ کم نظیر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وعده خدا به کسانی که در راهش شهید شوند، حق است، اظهار داشت: جنگ میان کفر و ایمان به قدمت تاریخ بشریت ادامه دار بوده و در زمان کنونی تقابل اسلام ناب محمدی(ص) با کفر عالمی، صهیونیست ها و دست نشانده های آنها از جمله تکفیری ها و داعشی ها است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: خواست خداوند بر آن است که انقلاب اسلامی ابزار الهی برای ایستادگی در برابر استبداد و استکبار جهانی و ایران اسلامی محور مقاومت در حفظ مکتب اهل بیت(ع) باشد.

آیت الله حیدری با بیان اینکه اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان زندگانی جدیدی پیدا کرده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در سه مرحله نقش محوری را در جبهه مقاومت علیه باطل ایفا کرد که نخستین آن در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بر طاغوت پهلوی مورد حمایت غرب و شرق بود.

وی ادامه داد: دومین نقش محوری ایران در محور مقاومت به دوران جنگ تحمیلی و پیروزی بر رژیم بعثی عراق مورد حمایت ۴۴ کشور جهان بازمی گردد و سومین آن نیز تأثیر انقلاب اسلامی بر ملت های مسلمان منطقه و بیداری مردم و تشکیل حکومت های مردمی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صهیونیست ها امروزه دور خود دیوار می کشند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با دستپاچگی تهدیدهایی کرده که توان عملی کردن آنها را ندارند و حتی اگر عملی کنند با شکست مواجه خواهند شد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: نیروهای مقاوم و جوانان مؤمن با همه وجود و قدرت و صلابت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات