۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۶۲۲۷۹
مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی:

اسلام منهای اهل‌بیت داعش است

حجت‌الاسلام‌ نظافت با اشاره به این‌که هیچ‌گاه دست خود را از ائمه اطهار(ع) جدا نکنیم، گفت: اسلام منهای اهل‌بیت داعش است.
حجت الاسلام نظافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ محمدجواد نظافت عضو اتاق تبلیغ خراسان و مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) شب گذشته در حرم مطهر رضوی گفت: آن‌قدر ماه رمضان اهمیت دارد که خداوند متعال دو ماه را برای آمادگی آن قرار داد.

وی افزود: ماه شعبان به همین جهت اهمیت فراوان آداب و اعمالی دارد در هنگام شب و نیمه صبح صلوات شعبانیه را بخوانید در صلوات شعبانیه یاد خدا پیامبر (ص) و ائمه (ع) هستید اجابت دعا در این صلوات است.

عضو اتاق تبلیغ خراسان در ادامه اظهار کرد: صلوات دعایی است که صد در صد مستجاب است اهل‌بیت مؤدب به آداب قرآنی هستند صلوات آداب دارد و ائمه (ع) محبت شمارا جبران می‌کنند اگر کسی به شما لطف و محبت کرد شما آن محبت را بی‌پاسخ نگذارید.

مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانید بیشتر از لطف او جبران کنید حداقل به همان اندازه محبت کنید پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) همه از یک شاخه درخت هستند و همه رسالت و حفظ نشر اسلام را دارند.

حجت‌الاسلام نظافت گفت: محل رفت‌وآمد فرشتگان، انبیا و ائمه هستند فرشتگان به اهل‌بیت احترام گذاشته و شب قدر به محضر مبارک حضرت مهدی (عج) می‌آیند علم سعادت وزندگی پاک و راه‌های صعود به آسمان در دست ائمه (ع) است.

وی افزود: اهل‌بیت کشتی همیشه جاری در گرداب‌های دنیا هستند. خیلی‌ها در گرداب‌ها غرق می‌شوند شیطان گردابی از شهوت و ریاست‌طلبی راه می‌اندازند. اگر کسی می‌خواهد نجات پیدا کند باید در مقام زیارت عارف به‌حق باشد و معرفت پیدا کند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان اظهار کرد: کسانی که از اهل‌بیت جلو می‌زنند و کسانی که از اهل‌بیت عقب می‌مانند و در برخورد با مخالفان و مستکبران هلاک می‌شوند اهل‌بیت مانند غار هستند که هرکسی به آنان پناهنده شود، نجات پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌ها پاک به این دنیا آمده و پاک از این دنیا می‌روند اهل‌بیت ملجأ انسان‌ها هستند از شیاطین و آتش گناهان به ائمه (ع) پناه ببرید آنان شمارا نجات می‌دهند.

مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی (ع) گفت: ائمه اطهار(ع) حق بزرگی به گردن ما دارند اسلام منهای اهل‌بیت داعش است. اگر کسی دستش از ائمه (ع) کوتاه باشد این‌همه جرم و جنایت می‌کند. به یاد خدا باشیم و از دامان اهل‌بیت جدا نشویم./۹۳۴/پ203/ب1

ارسال نظرات