۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۶۲۴۰۴
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین راشد یزدی:

خرید کالای ایرانی بزرگ‌ترین مقاومت در برابر دشمن است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین راشد یزدی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ گفت: خرید کالای ایرانی بزرگ‌ترین مقاومت در برابر دشمن است.
حجت الاسلام راشد یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم راشد یزدی عضو اتاق تبلیغ خراسان و استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد شب گذشته در حرم مطهر رضوی گفت: این ایام و لیالی که به‌عنوان دهه انتظار نامیده شده و فرصت نیکی برای توجه به ساحت قدس بقیه‌الله الاعظم (عج) است.

وی افزود: در زمان غیبت تا استعداد و پذیرش حکومت عدل در مردم پیدا نشود حضرت ظهور نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی بیان کرد: خداوند پیامبر (ص) و قرآن را برای بشر فرستاده است یعنی قرآن سرآمد بر تمام مقررات و قوانین بشر است بشر باید به بلوغ برسد نا دوباره مانند زمان حضرت علی (ع) نشود.

عضو اتاق تبلیغ خراسان اظهار کرد: حضرت در عالی‌ترین مرتبه کمال بود ولی مردم در کمال نبودند و استعداد پذیرش عدل را نداشتند. برای کسی که قدرت تحمل عدل را دارد عدالت بسیار آسان و نشاط‌آور است در آن زمان افرادی مانند کمیل نخعی مالک اشتر و میثم تمار قدرت پذیرش عدالت را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ما اگر از سلاح‌هایی که پیامبر داشت استفاده کنیم شرق و غرب به زیر پرچم اسلام درمی‌آیند اولین اصلی که مسلمانان باید مجهز شوند؛ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است باید در مقابل دشمن کوتاه نیایند و تحمل را زیاد کنند پایداری بسیار مؤثر است.

عضو اتاق تبلیغ خراسان رضوی گفت: کسی نمی‌گوید لباس نظامی بپوشید و به جنگ آمریکا بروید. کالای ایرانی بخرید تا بازار 80 میلیونی خارجی‌ها بسته شود. حمایت از کالای ایرانی اولین اسلحه‌ای است که در مقابل دشمن غوغا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن با ضعف مسلمانان بر آنان مسلط می‌شود هیچ‌وقت هیچ ملت مسلمانی مثل ملت ایران نبوده که در مقابل کفار بایستد بهترین حمله به دشمن نخریدن کالای آنان است از حمله نظامی مؤثرتر است ما امروز به حدی رسیده‌ایم که می‌توانیم و این قدرت راداریم.

استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد افزود: تخصص و مدیریت و مکتبی بودن سه ضلع یک مثلث است باید هر سه در انسان جمع شود تا بتواند به استقلال برسد که الحمدالله هر سه خصلت را مردم ایران دارند. ما در این میدان قوی هستیم./934/پ202/ب1

ارسال نظرات