۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۵۶۳۱۵۶
نماینده مردم آمل درمجلس:

حمایت از کالای ایرانی در عمل اجرایی شود

یوسفیان ملا با اشاره به شعار سال در جهت حمایت از کالای ایرانی، گفت: نیاز است حمایت از کالای ایرانی در عمل اجرایی شود و برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده ای به این منظور وجود داشته باشد.
یوسفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شب گذشته در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر شرکت بزرگ فولادین ذوب (فذا) و فرا صنعت آمل گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان از برکات و دستاوردهای بسیاری برخوردار است.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: قدم هایی که برای اشتغال جوانان برداشته شود جزء اعمال نیکی است که از سوی خداوند متعال بدون پاسخ نمی ماند.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس بیان داشت: ضرورت دارد حمایت های لازم و شایسته ای از فعالان حوزه سرمایه گذاری و اشتغال صورت پذیرد که زحمات ارزنده ای صورت می دهند.

وی ادامه داد: با این وضعیت اقتصادی به دلیل فشار بانکها جهت وصول مطالبات که هر روز شاهد بسته شدن کارخانه ای در شهرک صنعتی هستیم، فعالان اقتصادی با همت ارزنده خود و مدیریت صحیح توانستند به کارشان ادامه دهند که این جای قدردانی و سپاس دارد.

نماینده مردم آمل درمجلس با اشاره به شعار سال در جهت حمایت از کالای ایرانی افزود: نیاز است حمایت از کالای ایرانی در عمل اجرایی شود و برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده ای به این منظور وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: با تولیداتی که در این دو شرکت در حال ساخت است اگر حمایت نشود به سرنوشت دیگر کارخانه ها می شود که باید زمینه فعالیت واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.

یوسفیان ملا تصریح کرد: هم اکنون ۵۰ درصد صنعت مازندران در شهرک های صنعتی آمل مستقر است و صادرات ۷۴ درصدی در این شهرستان مرهون وجود شرکت های بزرگ و چند شهرک صنعتی است.

وی به هفته کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران زحمتکش مشغول کار و تلاش هستند و باید مورد توجه قرار گیرند که ضرورت دارد دغدغه های آنان رفع شود.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: کارگران نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور داشته و موتور محرکه اقتصاد هستند که باید مشکلات موجود این عزیزان را رفع کنیم.

گفتنی است؛ نماینده مردم آمل در مجلس و دیگر مدیران از خطوط فعالیت شرکت فراصنعت آمل، با دادن شاخه گل به کارگران از تلاش و زحمات این قشر زحمتکش قدردانی کردند./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات