۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۶۳۲۴۸
امام جمعه بابل:

خرید کالای ایرانی تکریم حقیقی کارگران است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی خرید کالای ایرانی را تکریم جایگاه کارگران بیان کرد و گفت: یکی از جلوه های حمایت از کالای ایرانی، ترجیح خرید و مصرف محصول ایرانی در مقابل محصول خارجی است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع کارگران بابل، کارگران را رکن مهم حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی در حقیقت حمایت از هویت ملی ما است که کالایی با همت و تلاش مجموعه جامعه کارگری تولید می شود و لذا بر این اساس کارگران رکن اصلی حمایت از کالای ایرانی هستند.

وی افزود: کارگران کشور، پایه گذار بخش مهمی از هویت ما محسوب می شوند زیرا امروز با فراگیر شدن سطح ارتباط جهانی و به ویژه در حوزه تجارت و اقتصاد، کالای هر کشور معرف هویت و ظرفیت آن کشور است.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل با بیان این مطلب که در فرهنگ ما هر روز، روز کارگر است، اظهار داشت: نامگذاری روز کارگر برای قدردانی از تلاش ها و همت بلند کارگران در ساخت اقتصاد کشور و شکوفایی و پیشرفت آن است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: کارگران رکن جامعه ما هستند و عزت ملی را تامین می کنند.

وی با اشاره به زمینه سازی عزتمندی کارگران توسط مسؤولان، خاطرنشان کرد: اگر کارگران در راه تولید کالای ایرانی، عزتمند باشند و زمینه های عزت آن ها در معیشت خلاقیت فراهم شود، این عزت در سطح جامعه با تولید کالای با کیفیت تعمیم پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید کرد: متاسفانه به رغم تاکید اسلام و فرهنگ غنی ما بر ارزش گذاری بر روی کارگران بسیاری از جوانان کار کارمندی را بر کارگری ترجیح می دهند و باید این فرهنگ در جهت ارتقای جایگاه کارگری در جامعه اصلاح شود.

امام جمعه بابل خرید کالای ایرانی را تکریم جایگاه کارگران بیان کرد و گفت: یکی از جلوه های حمایت از کالای ایرانی، ترجیح خرید و مصرف محصول ایرانی در مقابل محصول خارجی است.

وی افزود: با خرید کالای ایرانی کارگر ایرانی احساس عزت و شرف بیشتری می کند و این کار تجلیل و تکریم حقیقی از کارگران پرتلاش و زحمتکش ایرانی است./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات