۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۶۳۲۷۶
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ لرستان:

شناخت فرهنگ مهدویت باید بر اساس منابع معتبر و دقیق باشد

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ لرستان گفت: شناخت فرهنگ مهدویت باید بر اساس منابع معتبر و دقیق باشد و ظرفیت تبلیغی روحانیان و اساتید بهره مند شد.
حسینی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ لرستان، عصر امروز، در مراسم گرامیداشت روز معلم با اشاره به تقارن تقارن روز معلم امسال با روز میلاد حضرت ولی عصر(عج) گفت: این یک تقارن بسیار زیبا است.

حجت الاسلام حسینی عنوان داشت: حضرت مهدی(عج) منجی عالم بشریت هستند و معلم نیز منجی از جهل است، گرامیداشت مقام معلم یعنی پاسداشت از مقام انسانیت است.

وی با اشاره به وظیفه همگان در راستای فراهم ساختن زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) خاطرنشان کرد: وظیفه داریم فضای جامعه را برای ظهور آماده کنیم.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه بشر تشنه‌ معرفت دینی و منتظر ظهور است، اظهار داشت: باید با اعمال و رفتار خویش زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم تا چهان از عدل و عدالت پر شود.

وی بر ضرورت افزایش معرفت و شناخت فرهنگ مهدویت تأکید کرد و عنوان داشت: شناخت فرهنگ مهدویت باید بر اساس منابع معتبر و دقیق باشد و ظرفیت تبلیغی روحانیان و اساتید بهره مند شد.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ضرورت معرفت افزایی برای مقابله با آسیب ها و شبهات خاطرنشان کرد: با تکیه بر منابع معتبر و معرفت افزایی می توان به مقابله با آسیب ها و هجمه هایی که توسط افراد غیرمتخصص مطرح می شود، پرداخت./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات