۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۶۳۵۹۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

سازمان تبلیغات اسلامی به صورت نهادی عمل نماید

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فعالیت بیشتر برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و به نقش سازمان تبلیغات اشاره و عنوان کرد: برای موفقیت در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی باید به صورت نهادی عمل کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شب گذشته در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر ضرورت تقویت سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از بروز آن‌ ها از اقدامات ارزشمندی است، افزود: جلوگیری از ورود آسیب ها به کانون خانواده ها باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: داده‌های آماری تبلیغات اسلامی در زمینه آسیب‌های اجتماعی باید در اختیار شهرستان‌ها قرار گیرد تا از دوباره کاری پرهیز شود.

وی با اشاره به مطرح شدن آسیب های اجتماعی در جلسات شورای فرهنگی در لرستان یاداور شد: خروجی این جلسات نتیجه بخش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فعالیت در راستای تحکیم کانون خانواده ها تأکید کرد و گفت: استان لرستان در این رابطه عملکرد خوبی داشته و اما همچنان جای کار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید از فعالیت‌ های مصرفی خارج شده و به سمت انجام فعالیت‌های تولیدی روی بیاورد، عنوان کرد: فعالیت نهادی موفقیت سازمان تبلیغات در عرصه تبلیغ و مقابله با آسیب های اجتماعی را دوچندان می کند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات