۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۶۳۷۰۷
آیت الله موسوی اصفهانی:

گردشگری نباید دروازه نفوذ فرهنگ غرب در جامعه باشد

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: این که زلف مسائل اقتصادی را به گردشگری گره بزنیم درست نیست و بی شک مساله گردشگری نفوذ فرهنگ غرب را به دنبال خود دارد و باید دید که فرهنگ اسلامی در همایش هایی مثل ۲۰۱۸ چگونه رعایت می شود.
موسوی اصفهانی موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان عصر امروز در دیدار معاونان استانداری همدان با اشاره به اهمیت توجه به آرمان های انقلاب اسلامی اظهار داشت: اداره کردن این حکومت به ویژه با وجود خصومت های غرب کار بسیار سنگین و طاقت فرسایی است.

وی افزود: ما حوزویان حفظ نظام را از اوجب واجبات و این مساله را نه تنها یک سیاست بلکه این حکم الهی می دانیم و معتقدیم در زمان غیبت به ما دستور داده اند که باید از ولی فقیه اطاعت و پیروی کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ابراز داشت: اگر اظهار نظرهایی صورت می گیرد و گاهی به رفتاری تذکر داده می شود هیچ گاه نظر ما تضعیف نظام نیست ولی با توجه به این که اصل این نظام برای بعد اسلامی ایجاد شد و فقط تبادل قدرت نبود به همین دلیل با تمام جان از این آرمان دفاع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه امور جاری در جامعه باید در سایه حفظ ارزش های دینی و معنوی مردم انجام شود و نباید به خاطر معاش مردم معادشان به خطر بیفتد.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: دغدغه ما این است که بعد مذهبی و الهی در جشنواره ها لحاظ شود و نظرها و عملکردها باید پیرو رهبر معظم انقلاب و امام راحل باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که می خواهند جشنواره های فرهنگی را برگزار کنند باید خط قرمزهای شرعی را رعایت کنند و این مساله بسیار برای ما مهم است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در پایان گفت: این که مساله اقتصادی را به گردشگری گره بزنیم درست نیست و بی شک مساله گردشگری نفوذ فرهنگ غرب را به دنبال خود دارد و باید دید که فرهنگ اسلامی در همایش هایی مثل 2018 چگونه رعایت می شود./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات