۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۶۳۷۸۱

اساتید بسیجی حوزه علمیه آذربایجان غربی تجلیل شدند

همایش تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه آذربایجان غربی به همت بسیج طلاب استان برگزار شد.
سازمان بسیج طلاب و روحانیون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام مهدوی، مسؤول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان آذربایجان غربی در همایش تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه آذربایجان غربی به نقش حوزه های علمیه و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نقش آفرینی حوزه و روحانیت از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ روحیه انقلابی در حوزه ها، تصریح کرد: بر اساس گفته مقام معظم رهبری: اگر حوزه ها انقلابی نماند نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.

مسؤول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه با وجود تلاش دشمنان برای انقلاب زدایی از حوزه ها، قاطبه روحانیان و طلاب در مسیر انقلاب و نظام و پیرو رهبری هستند.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا و سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیان استان با هماهنگی مدیران مدارس علمیه در راستای تحقق مطالبات رهبری برنامه های جامعی در زمینه تقویت بصیرت سیاسی و روحیه دینی و انقلابی در حوزه دارد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۳۵ پایگاه بسیج در حوزه علمیه وجود دارد که فرماندهان آنها اکثرا مدیران مدارس هستند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حجتی از اساتید حوزه علمیه قم به بحث کتابشناسی و حدیث پرداخت.

گفتنی است در پایان مراسم به مناسبت بزرگداشت هفته معلم از ۱۲ نفر از اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران و برادران شهرستان ارومیه تجلیل شد./۹۳۶/پ203/ب1

ارسال نظرات