۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۶۳۸۲۱
استاد حوزه علمیه:

ولایتمداری و تقید به تکلیف دینی لازمه مدیریت در نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام اسدی گفت: قبای مدیریت در نظام اسلامی زیبنده کسی است که از قشر مستکبران نترسد و گوش به فرمان ولایت و مقید به انجام تکلیف دینی باشد.
ولایت فقیه

حجت‌الاسلام محمد اسدی، استاد حوزه علمیه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به شرایط ویژه کشور در تقابل با جبهه استکبار و برخی خودباختگان داخلی، اظهار کرد: در شرایطی که به سر می‌بریم توجه به شاخص‌ها و سخنان رهبری برای تشخیص انسان‌ها و جریان‌های انقلابی و غیرانقلابی لازم و ضروری است.

وی افزود: به وجود آمدن فضایی با روحیه بسیجی و نشاط و پویایی نیروهای انقلابی در کشور به مذاق برخی از کسانی که غرب را قبله خود قرار داده‌اند خوش نمی‌آید.

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: آن‌هایی که مدیریت بسیجی را برنمی‌تابند، کسانی که صداقت و سیاست را سادگی می‌پندارند، افرادی که مردمی و ساده زیستن را پوپولیسم نام می‌نهند و خلاصه جریان‌هایی که خدمت بی‌منت و خدمتگزاران بی‌ادعا را تحمل نمی‌کنند و ریاست و مدیریت را با قد و قواره ارزیابی می‌کنند باید بدانند که از این طریق راه به جایی نمی‌برند.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی لازم است معیارهای دینی و انقلابی را دوباره مرور کرده و برای آینده سرنوشت کشور را به دست کسانی بسپاریم که احساس کنیم اهل خیانت نیستند، اهل ترس و طمع نیستند، سر و سرّی با بیگانگان ندارند، چراغ سبز به دشمنان نشان نداده و گرا به آمریکا نمی‌دهند.

به گفته حجت‌الاسلام اسدی قبای مدیریت در نظام اسلامی زیبنده کسی است که از قشر مستکبران نترسد و گوش به فرمان ولایت و مقید به انجام تکلیف دینی باشد.

وی اظهار کرد: طبیعی است غفلت از این تکلیف دینی و سیاسی گناهی نابخشودنی خواهد بود؛ زیرا اگر مدیران جامعه اسلامی کسانی باشند که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند در روز قیامت جوابی برای امام راحل و شهیدان نخواهیم داشت؛ چراکه امانت امام و شهیدان را درست پاس نداشته‌ایم و پیامد آن را هم در دنیا و آخرت باید پذیرا باشیم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات