۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۶۴۱۲۷
امام جمعه بابل:

خارج شدن از برجام خوی شیطانی آمریکا را ثابت کرد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام، گفت: بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم سراسر جهان به اثبات رسید و خوی شیطانی این نظام را نشان داد.
امام جمعه بابل در تجمع رزمندگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسسلمین روحانی، امام جمعه بابل عصر امروز در نشست گفتمانی نیروهای انقلاب اسلامی بابل با بیان این که شکست مذاکره با آمریکا هواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، گفت: نظام سیاسی آمریکا نظامی مبتنی بر سیاست زورگویی، قلدرمآبی و استکباری است و در مقابل دیگر نظام های مستقل که تحت سلطه این کشور قرار نگیرد، به شدت مقابله می کند.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل، افزود: انقلاب اسلامی با اتکا بر باورهای دینی و اسلامی گفتمانی را مبتنی بر آزادی و حریت را در جهان پایه گزاری کرد که قرار گرفتن در زیر سلطه را بر نمی تابد.

امام جمعه بابل با بیان گوشه ای از دشمنی نظام آمریکا و استکبار جهانی با ملت ایران در طول 50 سال گذشته، اظهار داشت: نامگذاری نظام سیاسی حاکم بر آمریکا از سوی امام راحل به عنوان شیطان بزرگ ناشی از ژرف اندیشی و عمق استراتژیک ایشان بر اساس بینش و فهم الهی است و این حقیقت روز به روز برای همگان بیشتر آشکار می شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا برای خارج شدن از برجام، خاطرنشان کرد:  بدعهدی  و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا بار دیگر نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم سراسر جهان به اثبات رسید.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به تذکرهای پیاپی مقام معظم رهبری در خصوص بی نتیجه بودن مذاکرات هسته ای اشاره و تصریح کرد: همزمان با شروع مذاکرات هسته ای با 6 کشور از سوی دولت یازدهم، امام خامنه ای در سخنرانی‌های متعدد نسبت به بدعهدی طرف آمریکایی تذکر داده بودند و هوشیاری مسؤولان دولت و مذاکره کنندگان را خواستار شدند.

وی افزود: این تجربه جدید دوباره نشان داد که نظر و پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص خوی استکباری و نظام سلطه آمریکا، دقیق ترین و عمیق ترین نظر بر اساس معرفت نسبت به آمریکا است و و این مهم از بصیرت بالای ایشان نشات می گیرد.

امام جمعه بابل با انتقاد از مسؤولان مرتبط با برجام و مذاکره کنندگان هسته ای، گفت: اگر شروط مقام معظم رهبری در خصوص برجام اجرا می شد، امروز شاهد این خسارت های ناشی از بدعهدی آمریکا و عمل نکردن به تعهدات برجام از سوی آمریکا نبودیم.

وی با تاکید بر استقامت و ایستادگی در مسیر انقلاب، گفت: بازگشت به گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی با ایستادگی در مسیر آرمان های متعالی نظام اسلامی، تنها راه پیروزی و سربلندی است و با این تجربه به دست آمده وحدت همه آحاد ملت تحت رهبری مقام معظم رهبری بیش از پیش مورد تاکید قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی اتکا بر ظرفیت های داخلی و به کارگیری همه توانمندی های بالقوه و بالفعل را در کشور مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در شرایطی که نظام سلطه استکباری آمریکا با تمام قوا برای فشارهای اقتصادی علیه ملت ما صف  آرایی کرده است، همه به ویژه دولت و مجلس اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را در این پیچ خطرناک مورد توجه قرار بدهند.

وی بر لزوم برنامه ریزی از سوی مسؤولان برای کاهش فشارهای اقتصاد به مردم را خواستار شد و ادامه داد: خرمشهرها با ایستادگی و اتحاد همه ملت در برابر دشمنان و جانفشانی در مسیر نظام اسلامی به دست می آید و انشالله روز به روز شاهد ارتقای جایگاه نظام اسلامی و اضمحلال نظام سلطه صهیونیستی آمریکا خواهیم بود.

امام جمعه بابل با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص مذاکرات در خصوص مسائل منطقه و مسائل دفاعی از سوی مقام های غربی و برخی از پیاده نظام های داخلی آن ها، گفت: مسائل دفاعی، موشکی و حمایت از مردم مظلوم منطقه غیر قابل مذاکره است و مردم ما اجازه تکرار تجربه تلخ برجام را نمی دهند./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات