۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۶۴۱۳۷

دوره تابستانی علمی مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران از برنامه ریزی برای برگزاری دوره تابستانی این مدرسه خبر داد و گفت: برای هشتمین سال متوالی دوره تابستانی این مدرسه از ۱۶ خرداد در جهت رفع نواقص علمی طلاب در کنار ارتقا سطح آموزشی این مدرسه برگزار می شود.
هادی قنبری فیضیه مازندران حوزه علمیه

حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اشاره به برگزاری آزمون پایان نیم سال تحصیلی در این مدرسه علمیه، گفت: سطح علمی این مدرسه با توجه به برخوردار بودن از اساتید برجسته و برنامه ریزی مناسب از سوی معاونت آموزش، بدر این سال تحصیلی با جدیت دنبال شد تا رتبه علمی مدرسه همچنان در میان مدارس علمیه سراسر کشور رتبه ای برجسته و بالا در حوزه آموزش باشد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته امتحان کتبی از طلاب این مدرسه از 18 اردیبهشت آغاز شده است که طلاب پایه اول تا پایه دهم را شامل می شود.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به برگزاری سه نوبت امتحانی در هر روز، تصریح کرد: سوال های پایه های اول، دوم، چهارم، پنجم، هفتم و هشتم توسط اساتید این مدرسه زیر نظر مدیریت به صورت گروهی بر اساس استاندارد مرکز مدیریت حوزه علمیه کشور طراحی شده است.

وی ادامه داد: کار تصحیح اوراق امتحانی مدرسه به صورت متمرکز با نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه بابل از امروز آغاز شده است و برای آگاهی طلاب پس از تایید معاونت آموزش و مدریت مدرسه به صورت الکترونیک و کتبی اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام قنبری از برنامه ریزی برای برگزاری دوره تابستانی این مدرسه خبر داد و خاطرنشان کرد: برای هشتمین سال متوالی دوره تابستانی این مدرسه از تاریخ 16 خرداد در جهت رفع نواقص علمی طلاب در کنار ارتقا سطح آموزشی طلبه ها در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: دوره تابستانی این مدرسه به صورت حضوری است و ثبت نام برای شرکت در این دوره از تاریخ 13 تا 15 خرداد توسط معاونت آموزش این مدرسه انجام می شود.

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به حضور برخی از طلاب از دیگر مدارس در طرح تابستانی این مدرسه، گفت: طرح تابستانی این مدرسه طرحی موفق است که با استقبال بسیار زیاد طلاب از دیگر مدارس علمیه رو به رو شده است و تاثیر به سزایی در ارتقای سطح علمی طلاب داشت.

وی با بیان این مطلب که درس خارج فقه در پایه های 9 و 10 در این مدرسه برگزار می شود، اظهار داشت: درس خارج فقه این مدرسه علمیه که سال 91 آغاز شده مورد تایید مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور است و در حال حاضر 32 طلبه در این سطح در این مدرسه مشغول تحصیل هستند./۱۳۱۳/ت303/ب1

ارسال نظرات