۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۶۴۲۴۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مسابقه احکام موضوعی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقه احکام موضوعی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با هدف ارتقای سطح تبلیغی طلاب برگزار می شود.
 حوزه علمیه خواهران

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مسابقه احکام موضوعی ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت احکام روزه برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات در حوزه علمیه خواهران لرستان را مرور احکام مناسبتی و توانمند سازی طلاب در عرصه تبلیغ عنوان کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی احکام تخصصی مسافر«ویژه ماه مبارک رمضان» به صورت مستمر در مدارس علمیه مرکز استان برگزار می شود و با هدف تقویت و ارتقای سطح تبلیغی طلاب و دانش اموختگان  برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، عنوان داشت: در این ایام از ظرفیت تبلیغی خواهران طلبه در سراسر استان و در راستای تبلیغ و ترویج آموزه های در جامعه به ویزه بین نسل جوان بهره مند می شویم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: دوره های آموزشی و توجیهی با حضور طلاب مبلغ امری ضروری و مهم برای ارتقای سطح علمی و تبلیغی این قشر و موفقیت در عرصه تبلیغ است.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه در ایام تبلیغ باید از شیوه های نوین تبلیغی در زمینه معرفت افزایی و بصیرت بخشی بین نسل جوان بهره مند شوند، گفت: ایام ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای بصیرت بخشی و روشنگری است.

عزیزی ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از فرصت ها و موقعیت های تبلیغی بتوان گام های مؤثری در جهت روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه انجام داد و باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان را تحکیم بخشید./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات