۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۶۴۳۱۹
با حضور حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی؛

صاحبان مقالات برگزیده کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی تجلیل شدند

مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با حضور حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی و شخصیت های حوزوی برجسته و مهمانان بین المللی در قم برگزار شد.
اختتامیه کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با حضور حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی و شخصیت های حوزوی برجسته و مهمانان بین المللی ظهر امروز در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله سبحانی، 5 نفر از اساتید و شخصیت های داخلی و خارجی در ابتدای این مراسم به سخنرانی پرداختند.

همچنین در بخش دیگر این همایش بزرگ کمیسیون های قرآن و حدیث، اخلاق، تربیت و عرفان، علم کلام و علوم عقلی، علوم انسانی و علوم طبیعی، فقه و اصول، تاریخ، علوم ادبی و چند گروه دیگر نیز در این همایش به ارائه گزارش کمیسیون و مقالات بررسی شده پرداختند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از صاحبان مقالات برتر در کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با حضور حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی تجلیل به عمل آمد.

اسامی صاحبان مقالات برتر در این کنگره بین المللی که از آنها تقدیر شد بدین شرح است:

حسن رمضانی، محمد عشایری منفرد، یوسف مجمل احمد الحاضری از یمن، محسن الویری، محمدکاظم رحمان ستایش، احمدرضا یزدانی مقدم، رئیس اعظم شاهد، سیدعیسی مسترحمی، عبدالله محمدی، مسعود امامی، خالد الولید از اندونزی، علی اکبر بابایی، علی حسین‌زاده خضرآبادی، خالد الغفوری الحسنی از لبنان، سیدحسین علوی، سیدعلی کاظم از انگلستان، زهرا فخر روحانی و پوران میرزایی.

لازم به ذکر است، دیدار با رهبر معظم انقلاب و برگزاری جلساتی از کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی در مشهد مقدس نیز از دیگر برنامه های این کنگره است./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات