۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۶۴۷۲۵
حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز:

ملت فلسطین با اراده‌ آهنین در برابر توطئه استکبار مقاومت می کند

نماینده خبرگان گفت: ملت قهرمان فلسطین تا به امروز نشان داده که با اراده‌ای آهنین خود در برابر ظلم و ستم استقامت کرده و به اهداف خود رسیده‌ است.
حجت الاسلام دیرباز

حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیتالمقدس، بیان داشت: متأسفانه دولتهای غربی در تلاش هستند تا رژیم غاصب صهیونیستی را نظامی قدرتمند جلوه دهند.

وی افزود: صهیونیستها گمان میکنند هر کاری که بخواهند میتوانند انجام بدهند، در حالی که امت اسلامی به این نتیجه رسیدهاند که فلسطین پاره تن امت اسلامی است و هیچگاه نخواهند گذاشت آسیبی به این سرزمین برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز اظهار داشت: مسلم است که ملت شریف فلسطین در نوار غزه و قسمت غربی رود اردن با مقاومت خود در برابر نظام سلطه، صبر و استقامت خود را نشان داده و عزت خود را حفظ کردهاند.

وی ابراز داشت: هر چند که برخی از کشورهای اروپایی بر روی کاغذ اقدامات آمریکا در به رسمیت شناختن تلاویو به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل از آن حمایت میکنند، اما این مسأله در میان امت اسلامی پشیزی ارزش ندارد.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت قهرمان فلسطین تا به امروز نشان دادهاند که با ارادهای آهنین خود در برابر ظلم و ستم استقامت کرده و به خواستهها و اهداف خود رسیدهاند.

وی با اشاره به نقش مهم علمای اسلامی در احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، عنوان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، بیتردید صاحبان قلم و منبر با تبلیغات خود در این ماه میتوانند ماهیت حقیقی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش را برای امت اسلامی آشکار سازند.   

وی با تأکید بر این که اگر مسلمانان جهان در برابر اقدامات ظالمانه آمریکا و ایادیش کوتاه بیایند، روز به روز فشارها بر مسلمانان افزایش خواهد یافت، گفت: القای روح استقامت و مقاومت همچنان که در لبنان، سوریه و عراق وجود دارد، بهترین چیزی است که امت اسلامی میتوانند به مردم فلسطین هدیه دهند./878/ت۳۰۱/ق

ارسال نظرات