۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۶۶۱۵۶
جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی:

بسیج رسانه پیام انقلاب را به گوش جهانیان برساند

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: یکی از وظایف خطیر بسیج رسانه این است که انقلاب اسلامی را فراتر از مرزهای کشورمان دانسته و صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند.
معارفه رییس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا چمن، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، امروز در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج رسانه استان، با بیان اینکه امروز سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی متعدد و متکثر شده است، افزود: بسیج در راستای محافظت از نظام و ترویج انقلاب اسلامی، سنگرهای متعددی را برای خود تعریف کرده و بسیجیان با همت جهادی در لباس‌های تخصصی به ادای رسالت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های بسیج رسانه حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی و صدور آن به خارج از مرزها است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیان اهمیت موضوع رسانه می‌فرمایند: امروز در مواجهه با دشمن باید ابزار تهاجم را شناخته و از همان ابزار برای مقابله با دشمن استفاده کنیم.

سرهنگ چمن اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به هجمه وسیع دشمن برای القای فرهنگ غرب و غرب‌گرایی، رسانه سنگر مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف خطیر بسیج رسانه این است که انقلاب اسلامی را فراتر از مرزهای کشورمان دانسته و صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند.

سرهنگ چمن افزود: در 40 سالگی انقلاب اسلامی از بسیج رسانه انتظار می‌رود ظرفیت‌ها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی را بازگو کند؛ به‌ویژه برای نسل جوان که مورد هدف و تهاجم دشمنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در زمانه‌ای هستیم که وفور نعمات هست؛ اما جوانان باید بدانند این نعمات در سایه ائمه و ولایت فقیه و ایثار شهیدان محقق شده است؛ ازاین‌رو ضروری است اعضای بسیج رسانه در حوزه تبیین خدمات انقلاب اسلامی قلم‌فرسایی کنند.

محسن زاهداحمدی، رییس سابق سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی هم در این مراسم، با تأکید بر اینکه باید تفکر و نگاه جهادی در حوزه رسانه‌ای تقویت شود، اظهار کرد: اکنون در استان خراسان شمالی تعداد 200 نفر در سازمان بسیج رسانه عضویت دارند.

وی با بیان اینکه این سازمان درزمینهٔ آموزش رسانه‌ای و اردوهای جهادی فعالیت‌های خوبی داشته است، اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج رسانه در چند سال اخیر اعزام فعالان مطبوعات استان به اردوهای جهادی در مناطق زلزله‌زده استان بوده است.

زاهداحمدی اظهار کرد: فضای رسانه‌ای استان باید به سمت مطالبه گری منصفانه حرکت کند تا گام‌های جدی در راستای اهداف انقلاب اسلامی و بالندگی نظام و انقلاب برداشته شود.

وی با بیان اینکه با مطالبه گری شاهد شکوفایی و اقتدار نظام در همه عرصه‌ها خواهیم بود، افزود: یکی دیگر مسائلی که باید در حوزه بسیج رسانه اتفاق بیفتد تقویت انسجام و هم‌افزایی بین همکاران رسانه‌ای استان است تا بتوانیم شاهد پیشبرد اهداف نظام و انقلاب باشیم.

زاهداحمدی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که ما در راستای ارتقای هم‌افزایی رسانه‌ای استان اجرا کردیم، برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در استان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از آسیب‌های موجود در استان این است که هنوز برخی از مسؤولان رسالت و ظرفیت رسانه را باور نکرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که متأسفانه از ظرفیت رسانه به‌عنوان روابط عمومی دستگاه استفاده می‌شود.

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات پنج‌ساله محسن زاهداحمدی در سمت ریاست سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی قدردانی به عمل آمد و مهدی اکرامی به‌عنوان رییس جدید این سازمان معرفی شد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات